Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pastafan
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-04 10:03
Ik zoek een app (voor Android) die mijn belgedrag, sms verkeer (in/uitgaand), en dataverbruik kan bijhouden. met o.a. volgende features:
- per in te stellen periode een overzicht van gebelde/ontvangen calls + tijdsduur (indien mogelijk met raming van de kosten);
- per in te stellen periode (bijv. per maand), overzicht van ontvangen en verzonden smsjes
- per in te stellen periode, overzicht van verstuurde en ontvangen mbs (over wifi/en over 3/4g)
- instellingen kan invoeren voor max. aantal belminuten (per periode) en max. aantal versturen smsjes + mbs
- gaat waarschuwen indien belminuten/smsjes/mb's aan de limieten dreigen te naderen

Ik weet dat met belhistorie zoals dat in Android zelf zit je wel kunt zien wie je gebeld heeft maar dit is niet per periode (volgens mij), en ik zoek dus iets wat meer in een overzicht terecht komt..

Iemand ideen? / tips?

thanks.
Mathijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pastafan
foutje in de titel: moet zijn app voor bijhouden telefoonnummers/sms/data

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:07

Zeror

Ik Henk 'm!

Droidstats?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Heeft je provider niet een dergelijke app en of widget? Ik zit bij Simyo en daar ben ik erg tevreden mee (app en widget).

Droidstats (kwam niet op de naam) is ook een aanrader in ieder geval. Via droidstats kom je ook wel bij soortgelijke apps in de playstore terecht.

[ Voor 38% gewijzigd door ToFast op 02-12-2015 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pastafan
Thanks voor de tip! Heb hem net geinstalleerd en ziet er veelbelovend uit!! :)