Beste tweakers,
Ik heb afgelopen weekend een nieuwe monitor besteld de Dell u3415w, zodat werk met meerdere tabbladen etc makkelijker zou gaan.
Ik had nog een tweede 6850 du liggen.
Ik dacht dat dit afdoende zou zijn om degelijk, m'n werk te kunnen doen en af En toen wat casual te game (daar ik het meest op de ps4 game.)
Helaas kwam ik er dus achter, dat de 6850 geen 4k ondersteunt, en ik minimaal een 7xxx generatie nodig heb.
Ik heb wat zitten kijken in de v&a daar een nieuwe kaart geen vereiste is en ik toch geen heel hoge eisen heb met betrekking tot het game. Ik wou dus vragen of ik wat tips zou kunnen krijgen met betrekking tot een degelijke kaart.
De games die ik op de pc speel zijn voornamelijk games als, anno, Rome total war c&c dit soort werk.
De rest van me pc bestaat uit
4gb werkgeheugen
I7 860 (met corsair h70)
De kaarten waar ik zelf naar gekeken heb zijn:
V&A aangeboden: Sapphire R9 270X 2GB GDDR5 OC DUAL-X Boost
V&A aangeboden: MSI R7850-2GD5/OC
pricewatch: Asus GTX680-DC2O-2GD5
Alvast bedankt voor de hulp.
*editie of hoort het in het componenten aankoopadvies?
Ik heb afgelopen weekend een nieuwe monitor besteld de Dell u3415w, zodat werk met meerdere tabbladen etc makkelijker zou gaan.
Ik had nog een tweede 6850 du liggen.
Ik dacht dat dit afdoende zou zijn om degelijk, m'n werk te kunnen doen en af En toen wat casual te game (daar ik het meest op de ps4 game.)
Helaas kwam ik er dus achter, dat de 6850 geen 4k ondersteunt, en ik minimaal een 7xxx generatie nodig heb.
Ik heb wat zitten kijken in de v&a daar een nieuwe kaart geen vereiste is en ik toch geen heel hoge eisen heb met betrekking tot het game. Ik wou dus vragen of ik wat tips zou kunnen krijgen met betrekking tot een degelijke kaart.
De games die ik op de pc speel zijn voornamelijk games als, anno, Rome total war c&c dit soort werk.
De rest van me pc bestaat uit
4gb werkgeheugen
I7 860 (met corsair h70)
De kaarten waar ik zelf naar gekeken heb zijn:
V&A aangeboden: Sapphire R9 270X 2GB GDDR5 OC DUAL-X Boost
V&A aangeboden: MSI R7850-2GD5/OC
pricewatch: Asus GTX680-DC2O-2GD5
Alvast bedankt voor de hulp.
*editie of hoort het in het componenten aankoopadvies?