[Windows 10] Outlook print lege e-mails

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manta
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-11-2023
Ik heb hier een laptop draaien die automatisch print als er een mail met een bepaalde onderwerpregel binnenkomt (bestelling). Dat heb ik ingesteld met een rule in Outlook en werkte altijd perfect. Sinds upgrade naar Windows 10 met Outlook 2016 worden deze e-mails nog wel geprint, maar zonder bodytekst. Ik zie dus alleen de headers van de e-mail op papier (afzender etc.), maar de daadwerkelijke inhoud verschijnt niet. Print ik vervolgens de e-mail nog eens handmatig uit, dan gaat het wel goed.

Klinkt iemand dit bekend? Is er misschien een instelling in Outlook 2016 die ik kan wijzigen zodat automatisch printen wel goed gaat, of is het een bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• commentator
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:35
manta schreef op woensdag 02 december 2015 @ 11:50:
Ik heb hier een laptop draaien die automatisch print als er een mail met een bepaalde onderwerpregel binnenkomt (bestelling). Dat heb ik ingesteld met een rule in Outlook en werkte altijd perfect. Sinds upgrade naar Windows 10 met Outlook 2016 worden deze e-mails nog wel geprint, maar zonder bodytekst. Ik zie dus alleen de headers van de e-mail op papier (afzender etc.), maar de daadwerkelijke inhoud verschijnt niet. Print ik vervolgens de e-mail nog eens handmatig uit, dan gaat het wel goed.

Klinkt iemand dit bekend? Is er misschien een instelling in Outlook 2016 die ik kan wijzigen zodat automatisch printen wel goed gaat, of is het een bug?
Ik zou de rule even verwijderen en opnieuw aanmaken. Wellicht lost dat je probleem al op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manta
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-11-2023
Helaas heeft dat niet geholpen. Ik weet nog steeds niet wat het nu precies was. Heb het protocol gewijzigd van IMAP naar POP. Nu werkt het zonder problemen. Het lijkt erop dat met IMAP de body van de tekst nog niet van de server gedownload is, terwijl de printer wel al begint met printen. Is maar een wilde gok, want in oudere versies van Outlook was het geen enkel probleem.