Valuebasket.com

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:49
Deze winkel http://tweakers.net/shopr...nt-com-limited/overzicht/ moet het overduidelijk hebben van grijze import. Waarom staat 'ie dan in de pricewatch bij o.a. allerlei camera's en lenzen? Dan kun je net zo goed alle andere soortgelijke webshops toevoegen, zoals bijvoorbeeld eglobalcentral.eu, digitalrev e.d.

Lijkt me geen goed plan. Ten eerste zullen een hoop winkels die goud geld betalen om in de pricewatch te mogen staan oneerlijke concurrentie krijgen. Daarnaast krijg je misschien een grote ontevreden groep tweakers die zonder nadenken bij de goedkoopste winkel inkopen doen en vervolgens (mogelijk) gezeik krijgen als ze garantie willen claimen.

Edit: Of met de wet koop op afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:06

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Of recht op cashback acties en zo nog wat andere onhandigheden.
Daarnaast staan ze al middelmatig te boek in de pricewatch reviews, elders online zijn de reviews nog flink beroerder.

Voor mij is een plek in de pricewatch een teken dat het bedrijf veilig en fijn is om mee te handelen, dat associeer ik met de pricewatch...maar die associatie zou ik niet moeten hebben met dit bedrijf als ik een beetje google naar hun feedback door kopers.

Ik snap zodoende, puur reagerend als user van Tweakers, dus ook niet zo goed wat dit bedrijf in de pricewatch doet.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10:45
Bij mij gingen er ook een aantal prijsalerts uit door deze webshop. Vertrouw het zaakje niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10:45
En de shop is weg, slotje?

[ Voor 22% gewijzigd door Vitruvius op 02-12-2015 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:49
Belangrijker nog is de vraag hoe deze shop überhaupt terechtkwam in de pricewatch. Afaik moet iemand van t.net de aanvraag van de shop goedkeuren. Daarnaast kan ik zo 1,2,3 niet vinden hoe je een prijsvermelding van een artikel van een shop kunt invoeren in de pricewatch.

Zou iemand van t.net ons misschien enigszins kunnen informeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redlion
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-06-2024
Dat ging maar net goed...had vanmiddag een leuke telefoon gezien en in pricewatch een leuke prijs bij dit bedrijf en wou nu gaan bestellen maar zag het er niet meer tussen staan, dus in mijn historie gekeken en de site gevonden, heel vreemd want ze verkochten het product nog??? Dus nu snapte ik het niet meer, ben gaan googlen en kwam toen de negatieve reviews tegen op facebook en trustpilot en dan ga je je wel twee keer bedenken!!

Om eerlijk te zijn heb ik op bedrijven in de pricewatch nog nooit gegoogled of ze wel te vertrouwen zijn...ging er vanuit dat oplichters niet werden toegelaten en tijdig werden weggefilterd...maar goed dat blijkt dus mijn naïviteit te zijn, want ook winkels in de pricewatch van tweakers zijn NIET te vertrouwen :'( Les geleerd!!

Heren bedankt voor het tijdig aankaarten!!!

[ Voor 4% gewijzigd door Redlion op 03-12-2015 01:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27535

Er wordt na de melding nog even goed gekeken naar de exacte situatie. Degenen die de poort bewaken waren niet online en de winkel was net toetevoegd. Ik heb hem gisteravond even prijsloos gezet op basis van wat ik zo kon vinden. Hoe en wat verder is niet aan mij.

Wel wil ik meegeven dat je *nooit* er vanuit mag gaan dat een vermelding in een prijslijst waar dan ook een garantie is. Hoe goed die ook beheerd wordt. Winkels die aan de rand van faillissement staan bijvoorbeeld, zijn moeilijk, en daar bescherm je je ook anders tegen als je een vermoeden hebt.
En hoe meer mensen blind vertrouwen, hoe interessanter het wordt voor kwaadwillenden om in de lijst te komen. Welke bescherming en controle dan ook heeft zijn grenzen. Daarom ook altijd even de zoekmachine erbij, reviews bekijken. Op Tweakers monitoren we ook nog eens intensief op de ShopReview om misbruik te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redlion
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-06-2024
Ik zie dat ze weer in de pricewatch staan...

http://tweakers.net/shopr...roducten/215/smartphones/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 670812

Staat inmiddels alweer in de lijst inderdaad.

Ik had via de PW al een melding gemaakt bij de winkel of de winkel wel in de PW moet staan. Het adres word Hong Kong opgegeven met ook een telefoonnummer daar in Hong Kong. Lekker prijzig als je contact met ze wilt opnemen. De website is ook erg karig qua informatie. Nergens te vinden waar ze vandaan verzenden, behalve dat ze verschillende opslag locaties hebben. Maar nog steeds niet waar. Dus ook nog grote kans dat je BTW en inklaring moet betalen als je er koopt. Ook daar wordt niets overgeschreven op de website. Waardoor de prijzen helemaal niet gunstig meer zijn.

Is er niet een optie in de Pricewatch om winkels als gebruiker te blokkeren? Zodat je ze zelf niet meer ziet? Mijn hele wenslijst staat nu vol met "te lage" prijzen door deze winkel.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 670812 op 04-12-2015 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcauseway
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-06 18:39
Ik wil toch even een lans breken voor deze webshop.

Vorige week een zeer scherp geprijsde smartphone bij hen besteld, echter kort daarop het artikel in de mediamarkt kunnen kopen tijdens de btw actie (zelfde prijs overigens!). Na 1 mailtje mijn geld weer netjes teruggestort gekregen. Los van de wat langere levertijd zie ik dus geen beren op de weg en zou er zo weer wat bestellen.

Voor wat betreft het risico op mogelijke BTW en inklarings kosten: als dit niet op hun website staat vermeld kun je het pakketje weigeren. Logischerwijs zullen ze je bestellingskosten terugstorten, aangezien ze sowieso een niet goed geld terug garantie hebben.

[ Voor 36% gewijzigd door mcauseway op 03-02-2016 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Pagina: 1