Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• timmie1
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 30-10 00:32
Ik zoek een internetradio waarmee ik zelfgekozen, zelf ingestelde radiozenders kan afspelen. Ik wil dus door middel van bijv. een .m3u-bestand radiozenders kunnen inladen en niet hoeven kiezen uit een standaardlijst.

Het budget is maximaal 150,00.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om euh... radio te luisteren?

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb wat rondgekeken maar kom er zelf niet uit. Ik kan bijvoorbeeld niet vinden of ik zelf radiostations kan toevoegen, hoe dat bij dat specifieke apparaat werkt en vaak staat er ook niet bij of hij UTP-aansluiting heeft of dat hij 802.11ac ondersteunt...

Welke vragen heb je hier nog over?
Heeft iemand tips voor merken, of zijn er ervaringen met een bepaald model? Het is de bedoeling dat hij langer dan een jaar meegaat, dus ik hoor het graag ;)

• timmie1
Niemand...?

• D vd V
  • Registratie: oktober 2011
  • Niet online
Het is niet de bedoeling om je topic binnen 24 uur een schopje te geven.

Panasonic TX-P50GT60 | Marantz SR7011 - UD5007 | Bluesound Node | Nvidia Shield Pro 2019 | Focal Chorus 826W - 806W - CC800W | SVS SB-2000 Pro | Synology DS918+

• timmie1
Echt helemaal niemand...?

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True