Toon posts:

AMD-k6-500

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi there, i have a problem.
I have a ASUS P5A-B motherboard and an AMD-500 processor.
I can only overclock it to 525 Mhz. Help, i want more.....

• BeaM-R
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-09 17:40

BeaM-R

Powerrrrr

praat maar gewoon NL hoor Heino dan snappen de anderen het ook beter ;)

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

Verwijderd

Maybe you can't go higher than 525 because the rest of the potential speed on your processor flew in to your head and you can only post messages in English on a Dutch language forum :)

Verwijderd

DIKKE VETTE LOL!!!!

ik heb ook zon bordje,en de mijne kan tot 550 hoor...en als je de bus nog een beetje errug omhoog schupt,dan kennie tot (120x5.5 = 660)

Ik zit er zelf ook aan te denken om een k6-2+/500(of tot hoe hoog ze gaan) aan te schaffen ,en die zo hoog mogelijk te klokken :)
(final frontier voor mn trouwe P5A)

Maar zou het geen id-tje zijn om, als ik mn mobo op 120mhz draai, om er 133 mhz geheugen 0op te pleuren??

Verwijderd

Dat ie nog stabiel draait op 120 mhz... Wat voor geheugen gebruik je ??? Bij mij knalt ie er met het minste of geringste uit als ik hem hoger dan 100 mhz zet...

Verwijderd

hee meneer ff voor de duidelijkheid..... ;)
ik heb em nog niet op 120 mhz..maar ALS ik het zou doen,zou 133geheugen dan nix zijn voor op dat bordje?

Verwijderd

Nou meneer kzou het niet weten. :) Zoals ik al zei, zo gauw ik hem hoger zet wordt ie zo instabiel als wat. Ik gebruik gewoon 100 mhz SDRAM... Vandaar dus. Waarschijnlijk werkt het wel, maar ik heb er zelf geen ervaring mee. Weet je trouwens waarom hetzelfde bord niet boot vanaf HD als je het op 550 zet ? Zie ander topic........

Verwijderd

Update. Na een dagje proberen ( inclusief meerdere herinstallatie's :r ) Tot de volgende conclusie gekomen. ---> Deze combinatie is niet over te clocken. :'( Dat je het nog op 525 weet te krijgen vind ik knap, bij mij wil ie zelfs op 522 ( 105 mhz.) niet stabiel draaien. :'( snif :'(

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:11

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Heb ik ook gehad, de 300 Mhz wou geen stap hoger... :r

Nu zit ik nog te kloten met mijn Athlon 750, deze loop bijna stabiel op 1 GHz!!! :D :D

Whatever.

Verwijderd

Topicstarter
Mijn dank is groot mensen, ....
Dus dit wil zeggen dak een probleempie heb.
Pagina: 1