Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Netwerk delen via pc?

Pagina: 1
Acties:

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-11 20:13
Goedenavond,

Ik krijg morgen een xbox one binnen en heb black ops 3 erbij besteld. Hartstikke leuk allemaal tot nu toe. Maar als ik nou online wil gamen kan dat natuurlijk via WiFi maar in hoeverre is dat een beetje te doen qua ping?
Als dit een no go is kan ik dan ook eventueel een netwerkkaart in m'n pc stoppen met meerdere poorten zodat ik er vanaf een m'n internet doorgeef bedraad naar de xbox? Zodat het eigenlijk een soort switch word?

• skipe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-10 16:43
Waarom niet gewoon een switch dan?

• QErikNL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-11 22:57
Je woont in Nederland, maak je geen zorgen over je ping. Wel moet je je zorgen maken over packet loss en dat wifi slechts één ding tegelijk kan doen: zenden of ontvangen.
Is je wifi verbinding stabiel (goed bereik, snelle router) dan moet het prima te doen zijn om te gamen over wifi. Is dat niet het geval dan is het aanleggen van een bederade oplossing het beste. Je kan dan vanaf je router een kabel leggen, of een kabel die er al ligt aansluiten op een netwerk switch zodat je meerdere connecties over de ene kabel die loopt naar je router kan hebben.
Hoe kom je hier makkelijk achter als leek? Gewoon uitproberen. Als je geen stabiele verbinding hebt (frame drops in game bv) dan moet je bederaad gaan.

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-11 20:13
Ik had eerst een normale router achter m'n ziggo modem omdat die ubee modems prut waren kwa WiFi. Later toen ik een cisco kreeg bleek dit prima te doen te zijn. Dus heb ik m'n router er tussen uit gehaald. Moet zeggen dat die cisco modem/router die ik nu van ziggo heb best aardig is. Ik ga het eerst wel eens proberen. En anders zet ik er idd wat tussen. Bedankt voor de replies.