Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Kinder DVD's naar iPad converteren

Pagina: 1
Acties:

• ThinClientQ
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 20:11
Goedenavond Tweakers,

Ik heb een stel kinder DVD's gekocht en begonnen met de uitdaging DVD to iPad.
Handbrake heb ik al eerder gebruikt, maar het is totaal niet gebruikersvriendelijk.

Het gaat hier over een 20-tal DVD's, met uitbreiding in de toekomst.
.MP4 lijkt mij een verstandig formaat, dan kan de televisie ze ook afspelen.
Ik heb alle bestanden in .ISO formaat reeds opgeslagen op de computer.

Problemen die telkens naar voren komen in Handbrake;

Titles; de autodetectie van Handbrake voor de 'hoofdtitle' werkt matig.
Meerdere DVD's hebben meerdere kleine titles, dus krijg ik veel inconsequentie in bestanden.

Audio: Handbrake onthoudt niet dat ik overal nederlands wil.

Deinterlace: Ik vindt de kwaliteit tegenvallen, ik gebruik het preset 'AppleTV'.
Ik heb last van deinterlace, wat inhoudt strepen bij bewegende objecten.
Andere presets reeds geprobeerd, tegenvallende resultaten.

Is er een makkelijkere converter? In mijn zoektocht heb ik nog geen makkelijke software gevonden. Software die consequent is, die moet ik hebben.

Dank.

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True