Op donderdag 21 juni 2001 22:01 schreef HeatWave het volgende:
Het is en blijft gewoon zoeken met drivers enzo.
Op mijn werk heb ik het vloeiend op 1600x1200x16 op een PIII600 en een TNT2.
en dat onder w2k

Eerst je huiswerk (TM) doen en dan blaten. Wat hier gezegd wordt, is niet ver beneden de waarheid. Al dat gezeik over die verrotte en verouderde TNT2.... Dat ding schopt gewoon super kont in de huidige spellen, die zo ongeveer stammen uit de tijd van de release van de TNT2. Ik speel UT, wat overigens heel wat anders is als Unreal (steek naar Topic starter), in 1280 bij 1024 zonder problemen. 1600 bij 1200 kan ook, maar is niet echt nodig... Zolang je in 16 bit blijft spelen is er geen centje pijn en blijft alles prima speelbaar. Zelfs op de Compraq K6-2 400 van mijn ouders kan ik op de Voodoo3 2000@3000 PCI gewoon 1600 bij 1200 kiezen, speelbaar en al, als ik niet die extra speelruimte wil houden, daarom nu op die Voodoo3 1280 bij 1024...
TNT2 is al met al een kaart, die heel behoorlijk meekomt in huidige situaties... Niet voor niets, dat de TNT2 in M64 uitvoering maandenlang in de prijslijsten heeft gestaan. Het is gewoon een verdomd actuele kaart voor low budget situaties, waarbij bij nieuwe releases de M64 ingevoerd is, om in hoge resoluties niet teveel interne concurrentie te bieden aan de MX...
Ik verbaas me telkens weer over het gebrek aan inzicht bij (beginnende) tweakers over het wel en wee van brain washed followers (zie De La Soul, B nummer singel Me Myself and I) van marketing tactieken van Nvidia....
Beetje nadenken en dik kijken naar de reviews en reacties van weldenkende tweakers wil wel eens wat inzichten verschaffen...