Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Oplichter gespot??

Pagina: 1
Acties:

• rr7r
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 25-10 00:27

• bszz
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 00:05
De fotootjes zijn hetzelfde en adverteerder 2 heeft adverteerder 1 (positief beoordeeld... Hmmm, oplichting zie ik niet direct maar er is wel iets uit te leggen....

Er is wel een verklaring te bedenken overigens maar die ga ik niet voorkauwen.

[Voor 27% gewijzigd door bszz op 01-12-2015 23:10]

• rr7r
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 25-10 00:27
Een beoordeling als profiel comment bij iemand met 15 positieve beoordelingen ook op 5nov, door iemand die ook 5nov is geregistreerd. De andere advertentie is op 25nov gezet, dus "verkocht" is ie nog niet.

• vincent120420
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 23-10 19:23
Hij geeft aan dat ophalen een optie is. Zodra hij dit toch niet laat gebeuren weet je genoeg.

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat.

Jullie weten dat er een "Meld misbruik" optie is bij advertenties? Dan zien de mods het veel sneller :)

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.

• bszz
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 00:05
rr7r schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 23:13:
Een beoordeling als profiel comment bij iemand met 15 positieve beoordelingen ook op 5nov, door iemand die ook 5nov is geregistreerd. De andere advertentie is op 25nov gezet, dus "verkocht" is ie nog niet.
Die had ik nog niet gezien, deze wel: http://tweakers.net/aanbod/rating/275355/
Pagina: 1

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True