Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• autodog
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 06-07-2016
Hai Tweakers,

Mijn P7 zou met android 4.4.2 en de NFC chip compatible moeten zijn om met de nieuwe ING app contactloos te kunnen betalen.
Maar. Helaas

Google play zegt dat mijn telefoon niet geschikt is voor deze app. Hebben jullie een idee of de nfc chip niet compatible is of dat er iets anders is waarom dit wordt aangegeven?
Erg jammer want ik keek er lang naar uit om met m'n telefoon te kunnen betalen.
Ben erg tevreden met mijn telefoon, zonde dat dit niet werkt vooralsnog.

Via google heb ik niemand anders kunnen vinden die deze klacht heeft of een oplossing ervoor heeft.

groet

• TommieW
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 10:48

TommieW

Numa numa.

Zelf kan je er niet zo veel aan doen. Je zou theoretisch de .apk kunnen installeren, maar zelf zou ik niet snel een app van een bank buiten de Play store om installeren.

Je kan even een tweet sturen naar de ING met je vraag. Misschien werkt de app gewoon op je mobieltje, maar moet het toestel even worden toegevoegd aan het lijstje.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
Xiaomi Mi 9T Pro

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True