Wat voor pc als ie nieuw is...

Pagina: 1
Acties:

• HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Zijn er mensen die binnenkort een nieuwe pc (gaan) kopen :? (duh... --> inleiding van verhaal ;) )

Want ik zit nu hier met veel draden en een lelijke kast en speakers etc...

Zijn er mensen die hun pc inbouwen of de echt casemods die flatsreen in muur bouwen met vissenkom ;) :?

Rare topic..maar ben benieuwd of er mensen zijn(met plaatjes ;) ) die hun pc heel mooi hebben weggewerkt

--> Hoort hopelijk in HA thuis :)

Defunctus Deo Juvente

Verwijderd

Ik heb laatst ergens op een of andere case-mod site gekeken en daar had een dude zijn computer achter zijn bureau weggewerkt in een houten achterwandje. Zag er heel stoer uit. CD-rom speler zat in dat houten wandje en de diskdrive ook. Weet alleen de url niet meer, sorry

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 22:46

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Als je op zoek bent naar Kees-Mods dan zit je toch niet helemaal goed hoor in dit Forum :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• HappyFun
  • Niet online
Op woensdag 20 juni 2001 13:22 schreef nicoprevoo het volgende:
Ik heb laatst ergens op een of andere case-mod site gekeken en daar had een dude zijn computer achter zijn bureau weggewerkt in een houten achterwandje. Zag er heel stoer uit. CD-rom speler zat in dat houten wandje en de diskdrive ook. Weet alleen de url niet meer, sorry
* HappyFun is nu searching :)

Defunctus Deo Juvente

• HappyFun
  • Niet online
Op woensdag 20 juni 2001 13:23 schreef Oscar the Grouch het volgende:
Als je op zoek bent naar Kees-Mods dan zit je toch niet helemaal goed hoor in dit Forum :)
Is half om half :P
Move anders maar..

Defunctus Deo Juvente