Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen. Battlefield 4 en World of Warcraft. Deze spellen zou ik graag op 1080p 60fps willen spelen. Als ik daarvoor de settings iets omlaag moet doen, is dat niet heel erg. Voor de rest doorsnee bezigheden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Liefst rond 500 tot 600 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb alleen monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles behalve monitor.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Voornamelijk wil ik dat dit systeem in de toekomst up te graden is. Specifiek denk ik dan aan een andere videokaart.
Ook heb ik niet een grote SSD of HDD nodig. Ik heb het langer dan een jaar volgehouden met een 128GB SSD, dus een 258GB is denk ik wel voldoende. Als ik merk dat ik meer nodig heb, voeg ik wel een extra HDD toe.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik vroeg mij af of ik de build in de toekomst goed kan upgraden. Of dat er betere mogelijkheden voor mij zijn.
Vooral gamen. Battlefield 4 en World of Warcraft. Deze spellen zou ik graag op 1080p 60fps willen spelen. Als ik daarvoor de settings iets omlaag moet doen, is dat niet heel erg. Voor de rest doorsnee bezigheden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Liefst rond 500 tot 600 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb alleen monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles behalve monitor.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Voornamelijk wil ik dat dit systeem in de toekomst up te graden is. Specifiek denk ik dan aan een andere videokaart.
Ook heb ik niet een grote SSD of HDD nodig. Ik heb het langer dan een jaar volgehouden met een 128GB SSD, dus een 258GB is denk ik wel voldoende. Als ik merk dat ik meer nodig heb, voeg ik wel een extra HDD toe.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik vroeg mij af of ik de build in de toekomst goed kan upgraden. Of dat er betere mogelijkheden voor mij zijn.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5 4460 Boxed | € 184,- | € 184,- |
1 | ASRock B85M Pro4 | € 66,01 | € 66,01 |
1 | Sharkoon VG4-W Blauw | € 32,60 | € 32,60 |
1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 29,80 | € 29,80 |
1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 39,85 | € 39,85 |
1 | Cooler Master GM G550M | € 67,- | € 67,- |
1 | Crucial BX100 250GB | € 84,- | € 84,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 503,26 |
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2015 21:30 ]