Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Dead or Alive 5 Last Round PS3

Pagina: 1
Acties:

• Sincery
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 23:07

Sincery

Windows95 PLuS!

Topicstarter
Beste Tweakers.

Momenteel ben ik zoekende naar het spel Dead or Alive 5 Last Round voor de PS3.
Ik zie ze volop te koop, maar alleen in Japan dus de game is ook volledig Japans.
Nu is dat niet zo'n probleem, maar de prijs van 58,- Euro vind ik wat te veel. ;)

Ik heb al op Marktplaats, E-bay en Google gezocht maar helaas zonder resultaat.
Misschien weet één van jullie waar ik deze game nog zou kunnen kopen voor de PS3 ?

Alvast bedankt voor de reacties ! :)

• apis29
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online
Sincery schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 20:50:
Beste Tweakers.

Momenteel ben ik zoekende naar het spel Dead or Alive 5 Last Round voor de PS3.
Ik zie ze volop te koop, maar alleen in Japan dus de game is ook volledig Japans.
Nu is dat niet zo'n probleem, maar de prijs van 58,- Euro vind ik wat te veel. ;)

Ik heb al op Marktplaats, E-bay en Google gezocht maar helaas zonder resultaat.
Misschien weet één van jullie waar ik deze game nog zou kunnen kopen voor de PS3 ?

[afbeelding]

Alvast bedankt voor de reacties ! :)
Hij is alleen in Japan op schijf voor de PS3 uitgebracht dus best logisch dat je vooral japanse hits krijgt he
Blijkbaar ook een meertalige Aziatische versie en goedkoper: http://www.play-asia.com/...-multi-language/13/708dh5
Goedkopere (dan Play Asia) Japanse versie: http://www.yesasia.com/gl...382702-0-0-0-en/info.html (geen verzendkosten, geen idee hoeveel het bij Play is; van gratis tot ...?)

[Voor 10% gewijzigd door apis29 op 23-12-2015 22:43]

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True