Toon posts:

Tweedehands CPU cooler

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zit met een probleempje. Ik heb tweedehands, via iemand die ik eigenlijk niet zo goed ken (daar begint het al), een CM Hyper 212 CPU cooler gekocht. Bij aankoop gaf de verkoper aan dat er iets ontbrak, maar omdat ik een 1150 socket heb, zei hij dat dat niet uitmaakte, want dit component was alleen nodig bij AMD sockets. Ik heb er eerlijk gezegd niet zoveel overna gedacht, en deze persoon vertrouwd.

Ik heb nu eindelijk de cooler binnen, maar het blijkt, dat dit component wel degelijk nodig is, ook voor mijn socket. Het onderdeel dat mist is een pinnetje, of schroefje, wat de 2 armen bij elkaar houdt. Dit is te zien op de foto die ik hier beneden zal plaatsen.

De verkoper heeft aangegeven dat dit niet nodig is, maar ik heb hem na 2 uur proberen nog niet vast kunnen zetten, omdat het zonder dit middelste staafje, een instabiele constructie is. Misschien heeft het feit dat ik een aardige kluns ben, er ook wat mee te maken, maar het wordt er in ieder geval niet makkelijker op.

Hiernaast zit ik nog met het probleem dat ik mijn computer nog wel eens wil verhuizen, en ik ben bang dat de cooler hierdoor verschuift, aangezien de pin in het midden mist, en hij alleen vast zit (zo lijkt mij dat), door de druk die de armen op de cooler duwen.

Ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Zijn mijn 'angsten' (dat hij niet goed vast zou zitten, als ik het al voor elkaar krijg), terecht, of mis ik gewoon iets? Ik heb beneden nog wat plaatjes van de cooler toegevoegd, zodat het wat duidelijker wordt.

Alvast bedankt!

Afbeeldingslocatie: http://cdn.overclock.net/e/eb/ebe383d5_SAM_7121.jpeg

Het gaat dus om het pinnetje in het midden van die 2 armen.

Afbeeldingslocatie: http://cdn.overclock.net/3/35/500x1000px-LL-3517993b_SDC13552.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er zouden er 2 op moeten zitten, een grote een kleine. De grote zit op de armen/beugels, en de kleine zit op de cooler zelf. Ik mis de grote..