Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Naast gewoon gebruik ook gamen op mijn toekomstige widescreen monitor. Graag de nieuwste games op de hoogste resolutie op een zo hoog mogelijke settings.
GTA, The witcher, Star wars, Fallout, ...
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500 euro ongeveer, indien ik eronder kan blijven is dat oké.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik koop me vermoedelijk een LG34 S monitor. Randapparatuur is niet nodig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een M.2 SSD die zijn volle snelheid benut lijkt me interessant, weet niet of je dit verschil daadwerkelijk merkt ? Dat is voor mij een voorwaarde om zoveel uit te geven.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nvidea geniet de voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag een compacte, stille case. Hoe compacter hoe beter. Ik heb geen ruimte op de bureau en ook niet onder de bureau, dus een grote case liefst niet.
Is mITX een optie ?
Ga je overklokken?
Enkel indien dat ervoor zou zorgen dat ik véél meer gaming power eruit kan halen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Kunnen jullie mijn build transformen naar iets zo stil en compact mogelijk ? Ik ben ook wel op zoek naar bang for buck, maar in eerste instantie gaat mijn voorkeur naar iets stil en compact,
Naast gewoon gebruik ook gamen op mijn toekomstige widescreen monitor. Graag de nieuwste games op de hoogste resolutie op een zo hoog mogelijke settings.
GTA, The witcher, Star wars, Fallout, ...
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500 euro ongeveer, indien ik eronder kan blijven is dat oké.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik koop me vermoedelijk een LG34 S monitor. Randapparatuur is niet nodig.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | LG 34UC97-S | € 995,- | € 995,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 995,- | |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een M.2 SSD die zijn volle snelheid benut lijkt me interessant, weet niet of je dit verschil daadwerkelijk merkt ? Dat is voor mij een voorwaarde om zoveel uit te geven.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nvidea geniet de voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag een compacte, stille case. Hoe compacter hoe beter. Ik heb geen ruimte op de bureau en ook niet onder de bureau, dus een grote case liefst niet.
Is mITX een optie ?
Ga je overklokken?
Enkel indien dat ervoor zou zorgen dat ik véél meer gaming power eruit kan halen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Kunnen jullie mijn build transformen naar iets zo stil en compact mogelijk ? Ik ben ook wel op zoek naar bang for buck, maar in eerste instantie gaat mijn voorkeur naar iets stil en compact,
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 213,90 | € 213,90 |
| 1 | MSI B150M PRO-DH | € 73,20 | € 73,20 |
| 1 | Inno3D GeForce GTX 980 Ti 6GB iChill X3 Ultra | € 714,80 | € 714,80 |
| 1 | Fractal Design Define S | € 84,- | € 84,- |
| 1 | Scythe Mine 2 | € 19,95 | € 19,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | € 55,50 | € 55,50 |
| 1 | be quiet! System Power 7 500W | € 60,85 | € 60,85 |
| 1 | Samsung SM951 (NVMe) 512GB | € 324,- | € 324,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.546,20 | |
[ Voor 9% gewijzigd door not2secure4u op 01-12-2015 19:16 ]
NUC I5 256GB SSD