Toon posts:

Geen verbindingen beschikbaar

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mede tweakers,

Ik heb jullie geniale IT-inzicht nodig! Dus hopelijk weet een van jullie mijn probleem op te lossen..!

Ik heb ongeveer een half jaar een Asus X200M laptop. 11.6 inch celeron laptopje, niks bijzonders.
Ik heb mijn laptop altijd gewoon in huis liggen, op tafel meestal. Staat altijd in slaapstand en gebruik zo'n uurtje per dag en leg hem dan weer weg.

Nu wil ik hem gisteren gaan gebruiken, en merk ik dat ik geen internet heb. Ik even vliegtuigstand aan en uit, geen effect. Laptop uit aan aan, geen effect. Ik besloot op dat moment om maar gewoon me laptop een volledig nieuwe install te geven, maar ook dat heeft niet het gewenste effect opgeleverd. Ik heb alleen maar internet met de kabel, de wifikaart lijkt wel uit me laptop.

Ik heb alle drivers van Asus op de website geprobeerd, ik heb een biosupdate gedaan, gebeld met Asus maar helemaal niks werkt.

Nu hoop ik dat een van onze mede-tweakers misschien een geniale oplossing heeft om dit probleempje op te lossen!

Bij voorbaat erg veel dank..!!

Groetjes,

JustinP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Vaak is de wifi module een los kaartje dat in een bracket zit onder op je laptop (net als geheugen)

Aan die module zit een klein connectortje die het wifi signaal verbindt met de antenne die meestal rondom je beeldscherm zit.

Het is mogelijk dat dit connectortje is losgekomen door een plotselinge schok.

Je kunt meestal de onderkant van je laptop losschroeven (al dan niet gedeeltes) om de module te vervangen, hierdoor kan je ook checken of de connector nog vastzit en of de module zelf nig goed in de bracket zit.

In het ergste scenario kan je de wifi module vervangen bij defect.

Check even manual of filmpjes voor jou model laptop

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Niet gewoon met een fn-key combinatie je adapter hardwarematig uitgeschakeld ?