Mijn internet deed het niet, dus ik resette mijn router. Dit hielp niet, dus ik trok de stroomkabel (lees kabel met adapter) uit de router. Toen ik weer de kabel in de router wilde steken, lukte dit niet goed. Blijkbaar heb ik iets kapotgemaakt, want ik zag iets in het mondstuk van het kabeltje langzaam naar achteren gedrukt worden. Vandaag een nieuwe kabel besteld, maar deze paste niet op het 'zwarte piemeltje' (ja sorry, ik weet bij god niet wat dit is, maar zie foto). Dus ik ging het zwarte piemeltje wat buigen, want dit ding was inmiddels een beetje krom geworden. Maar dit mocht niet echt baten, want ik kneep te hard waardoor dat dingetje nu gespleten is.
Nu blijf ik achter met een 'dure' modem en ik vraag mij af of iemand kan inschatten of zoiets nog gefixt kan worden. Ik woon in Rotterdam, dus misschien heeft iemand een leuk adresje met iemand die verstand heeft van dit soort dingen. Want ik ben bang dat de gemiddelde Mediamarktverkoper dit echt niet weet en gelijk met een nieuwe modem komt. Of iemand moet al gelijk zeggen van, ja sorry, maar dit piemeltje kun je niet vernieuwen...

Nu blijf ik achter met een 'dure' modem en ik vraag mij af of iemand kan inschatten of zoiets nog gefixt kan worden. Ik woon in Rotterdam, dus misschien heeft iemand een leuk adresje met iemand die verstand heeft van dit soort dingen. Want ik ben bang dat de gemiddelde Mediamarktverkoper dit echt niet weet en gelijk met een nieuwe modem komt. Of iemand moet al gelijk zeggen van, ja sorry, maar dit piemeltje kun je niet vernieuwen...