Hopelijk heb ik het juist ingevuld, nieuw op tweakers. Grote bron van informatie.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
PC zal zakelijk gebruikt worden. Software / boekhouding inclusief database t.b.v. garage zal worden gebruik samen met de standaard email, office en dergelijke handelingen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Probeer onder de 600 euro te blijven exclusief verzendkosten etc.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
DVD speler en kast (Cooler Master Centurion 5, staat in de price watch list, maar deze hebben we nog staan).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1 SSD. Videokaart niet honderd procent zeker, kan altijd achteraf er nog in gestoken worden.
Snelle laad tijden zijn gewenst, snel bestanden kopiëren en lezen schrijven uit database moest een hoge response tijd hebben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Betrouwbaarheid. Systeem moet een jaar of 3 - 5 meegaan.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat ik mijn uitzoek werk zorgvuldig genoeg heb gedaan om geen compatibility issues te krijgen en ik hoop dat jullie dit kunnen verifiëren. Gezien de niet al te zware belasting van het systeem alleen bang dat de samen stelling een lichte overkill is.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
PC zal zakelijk gebruikt worden. Software / boekhouding inclusief database t.b.v. garage zal worden gebruik samen met de standaard email, office en dergelijke handelingen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Probeer onder de 600 euro te blijven exclusief verzendkosten etc.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
DVD speler en kast (Cooler Master Centurion 5, staat in de price watch list, maar deze hebben we nog staan).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1 SSD. Videokaart niet honderd procent zeker, kan altijd achteraf er nog in gestoken worden.
Snelle laad tijden zijn gewenst, snel bestanden kopiëren en lezen schrijven uit database moest een hoge response tijd hebben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Betrouwbaarheid. Systeem moet een jaar of 3 - 5 meegaan.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat ik mijn uitzoek werk zorgvuldig genoeg heb gedaan om geen compatibility issues te krijgen en ik hoop dat jullie dit kunnen verifiëren. Gezien de niet al te zware belasting van het systeem alleen bang dat de samen stelling een lichte overkill is.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4460 Boxed | € 184,- | € 184,- |
| 1 | Gigabyte GA-Z97P-D3 | € 80,95 | € 80,95 |
| 1 | Cooler Master Centurion 5 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master Hyper 103 | € 22,95 | € 22,95 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 35,95 | € 35,95 |
| 1 | Cooler Master B500 ver.2 | € 43,95 | € 43,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 163,- | € 163,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 530,80 | |