Boyzonderman houd van stekkers!
Vaak kan dat wel in de bios, in Windows kan je dat wel doen via de task scheduler.
Dan doe je dus aan in de bios, en uit in de taskscheduler.
Dan doe je dus aan in de bios, en uit in de taskscheduler.
[ Voor 27% gewijzigd door Johan9711 op 01-12-2015 16:52 ]
Mijn tweakblog: http://johan9711.tweakblogs.net/
Daar heb je master/slave contactdozen voor, is veel handiger.
Ik neem aan dat je dat ding alleen voor internet en niet voor telefoon en televisie gebruikt :-)
Ik neem aan dat je dat ding alleen voor internet en niet voor telefoon en televisie gebruikt :-)
Uitschakelen via task scheduler idd..
WoL niet met experiabox werkend? Why not?
WoL niet met experiabox werkend? Why not?
Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!
Het lijkt erop dat wol binnen lan wel werkt maar vanuit wan niet. Ik zie niet waar ik het mac adres van pc kan invullen hiervoor bij experiabox.
De Taakplanner ga ik eens induiken, hoop wel dat tie hem ook uit de slaapstand kan halen
;-)
Thanks for the tip!
De Taakplanner ga ik eens induiken, hoop wel dat tie hem ook uit de slaapstand kan halen

Thanks for the tip!
via WAN werkt bij bijna geen enkele consumenten modem/router.
Je zou wel in je netwerk een servertje kunnen draaien, bijv. raspberry met linux distro, daarop ether-wake installeren.. en die raspberry via ssh benaderbaar maken..
iets dergelijks heb ik thuis ook
Je zou wel in je netwerk een servertje kunnen draaien, bijv. raspberry met linux distro, daarop ether-wake installeren.. en die raspberry via ssh benaderbaar maken..
iets dergelijks heb ik thuis ook
Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!
Zou goed kunnen, al wordt het wel ondersteund door mn Asus rt-ac87u maar die staat in ap-mode
Pagina: 1