Deze pc heb ik in april afgelopen jaar voor iemand gebouwd:
Er zit ook nog een 250GB HDD in die van een oude pc komt, deze wordt voor zover ik weet niet eens gebruikt.
Nu geeft de pc geen beeld meer, en geeft de pc bij het starten 3 tonen, vervolgens 0.5 seconden niets, dan weer 3 tonen, daarna 2 seconden stil, en daarna begint het weer opnieuw. Verder gaan de fans en de HDD wel aan.
Nu kan ik er niet achter komen waarom er nu niets in beeld komt. (ook geen mobo logo's)
Wat heb ik al geprobeerd:
- PC was verbonden met vga, heb het geprobeerd met hdmi, geen verandering.
- Ram geheugen verwijderd, dit leverde de standaard 3 tonen op. Dit deed verder ook niets.
- HDD en SSD verwijderd, dit gaf ook geen verbetering
- Andere voeding geprobeerd, dit leek ook niets te helpen.
- GTX 280x in de pc gezet, dit gaf ook geen beeld
- Voeding uit deze pc in mijn eigen gedrukt -> mijn eigen start vervolgens gewoon op.
YouTube: PC die niet start, hierbij het filmpje, hij start, piept (in totaal 6x) en gaat weer uit.
en heb idd geen beeld over vga, hdmi of DVI..
Heeft iemand van jullie een idee waar het fout gaat, wat er aan de hand is en wat ik eventueel nog kan proberen?
mvg Bakkertje_01
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 184,- | € 184,- |
| 1 | ASRock B85M Pro4 | € 62,95 | € 62,95 |
| 1 | Cooler Master N200 Closed | € 39,95 | € 39,95 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 35,95 | € 35,95 |
| 1 | be quiet! System Power 7 350W | € 37,95 | € 37,95 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 118,- | € 118,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 478,80 | |
Er zit ook nog een 250GB HDD in die van een oude pc komt, deze wordt voor zover ik weet niet eens gebruikt.
Nu geeft de pc geen beeld meer, en geeft de pc bij het starten 3 tonen, vervolgens 0.5 seconden niets, dan weer 3 tonen, daarna 2 seconden stil, en daarna begint het weer opnieuw. Verder gaan de fans en de HDD wel aan.
Nu kan ik er niet achter komen waarom er nu niets in beeld komt. (ook geen mobo logo's)
Wat heb ik al geprobeerd:
- PC was verbonden met vga, heb het geprobeerd met hdmi, geen verandering.
- Ram geheugen verwijderd, dit leverde de standaard 3 tonen op. Dit deed verder ook niets.
- HDD en SSD verwijderd, dit gaf ook geen verbetering
- Andere voeding geprobeerd, dit leek ook niets te helpen.
- GTX 280x in de pc gezet, dit gaf ook geen beeld
- Voeding uit deze pc in mijn eigen gedrukt -> mijn eigen start vervolgens gewoon op.
YouTube: PC die niet start, hierbij het filmpje, hij start, piept (in totaal 6x) en gaat weer uit.
en heb idd geen beeld over vga, hdmi of DVI..
Heeft iemand van jullie een idee waar het fout gaat, wat er aan de hand is en wat ik eventueel nog kan proberen?
mvg Bakkertje_01