Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy302
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-09 12:23
Beste medetweakers,
Ik las een aantal artikelen over VR brillen voor telefoons. Nu lijkt mij dat wel interessant om te gebruiken om gewone films te kijken met mijn iPhone 5s, voor een soort bioscoop ervaring. Ik vraag mij nu af of er mensen zijn die ervaring hebben met een VR bril op iphones en wat die daarvan vinden, (algemene ervaringen met VR brillen zijn ook welkom). Ook vraag ik mij af wat het verschil in ervaring is tussen goedkope (20-60 euro) en dure VR brillen.

Dingen die ik bijvoorbeeld wil weten zijn, kun je gewoon beeldmateriaal bekijken, of moet het aangepast zijn aan de twee lenzen? Hoe scherp ziet het er uit? Wat kun je wel en niet met zo'n bril? enz.

[ Voor 17% gewijzigd door Jimmy302 op 01-12-2015 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:31

talin

ES-MA

een beetje eigen inzet mag ook wel, volgens mij als je bovenstaande vragen in het grote Altavista gooit komen daar best leuke antwoorden uit.

je hebt zelf een aantal artikelen gelezen verder bordurend op die verhalen zullen er ook wel een aantal url's bij staan.

[ Voor 30% gewijzigd door talin op 01-12-2015 16:02 ]

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptol
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11-05-2023
Het scherm van de iPhone 5S is wat aan de kleine kant voor een goede VR ervaring. Om te beginnen zou ik ff een Cardboard halen voor een paar euro, kijken of je het wat vindt. De Homido bril is mijns inziens de beste losse VR bril die je momenteel kunt kopen. Heeft grote lenzen en is goed instelbaar.

De allerbeste ervaring geeft een Samsung Gear VR icm een S6 Edge Plus.

[ Voor 5% gewijzigd door ptol op 01-12-2015 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy302
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-09 12:23
Ik wil niet heel lullig uit de hoek komen, maar je hoeft mij niet uit te leggen hoe je een zoekmachine gebruikt. Ik weet niet of je zelf de moeite hebt genomen om te googelen, maar dan zul je zien dat er nog erg weinig geschreven is over VR brillen, zeker als het gaat om een combi met Appleproducten. Ik start zelden een forumtopic omdat er meestal wel een ander topic is dat je vraag beantwoordt, maar zelfs hier op Tweakers is nog bar weinig te vinden over VR brillen. Dat belerende hoeft dus niet..

Ontopic, heb je zelf ervaring met die Homido bril? Waarom raad je die precies aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptol
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11-05-2023
Ja heb hem zelf.