Toon posts:

Vraag over een oude internetpagina

Pagina: 1
Acties:
  • 613 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een advertentie (van onze auto) die op 09-06-2015 nog online stond, maar nu niet meer. Ik kan me herinneren dat (Google?) alles wat ooit op internet stond bewaard. Ik ben helaas een n00b en mijn zoekwerk levert niets op.
Wie kan en wil mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-10 14:10

Trackerfire

BTC HODLER

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:10

Croga

The Unreasonable Man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Croga schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 13:21:
[...]

Site doet helemaal niets voor mij.....
Hoe bedoel je dat site doet helemaal niets voor je?

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hier werkt hij wel, maar hoe kan ik nu terug naar 09-06-2015?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 13:24:
Hier werkt hij wel, maar hoe kan ik nu terug naar 09-06-2015?
Je kunt niet terug naar een specifieke datum, als de pagina voor 't laatste bijvoorbeeld vorige week actief is geweest. Pakt hij die datum niet 9-6-2015. Dit kan nergens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Okee dus ik zoek te lang terug. Jammerrrr
Thanx for helping!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-10 16:22

MrMonkE

★ EXTRA ★

Hier:
http://archive.org/web/

Maar dat soort data wordt denk ik niet opgeslagen.
Anders zou je zeg maar een snapshot van het internet hebben van elke status van een site :)

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Snap ik, is ook geen doen natuurlijk. Het was het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MrMonkE schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 13:26:
Hier:
http://archive.org/web/

Maar dat soort data wordt denk ik niet opgeslagen.
Anders zou je zeg maar een snapshot van het internet hebben van elke status van een site :)
Wel een Snapshot van Feb 2015, maar toen stond de auto nog niet te koop. Ik zoek mei/ juni 2015. ZIjn er meer lucky shots?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-10 11:55

garriej

Ik las ondertieten.

Ik denk dat je niet heel veel geluk gaat hebben. Ik ben vooral benieuwd naar de reden waarom je deze advertentie nodig heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:48

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Misschien dat je eens een balletje kan opvangen bij de advertentiesite? En anders kan je kijken of je misshcien een referentie kan vinden in je mails. Het kan zijn dat je een aanmaak-bevesting heb gekregen in je mailbox, of een reactie van een geïnteresseerde met de advertentie erbij?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
We hebben een hoop gedoe met de auto en de garage zegt helaas geen Bovag, maar in de advertentie stond dat de auto wel met Bovag garantie zou worden verkocht
We hebben ruim 1500 schade door een defecte reparatie die de garage vlak voor de verkoop heeft gedaan maar die kapot is gegaan. Met een kopie van de advetrentie kan ik aantonen dat we gelijk hebben en het geld terugkrijgen. Nu moet alles via rechtsbijstand en dat wordt gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor de typo's, koppijn van al het zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapio_B
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:32
Wat staat er op de koopovereenkomst of de factuur? Daar zou toch iets van de garantie moeten staan beschreven.

Aan alles komt een eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-10 16:22

MrMonkE

★ EXTRA ★

Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 13:35:
[...]

Wel een Snapshot van Feb 2015, maar toen stond de auto nog niet te koop. Ik zoek mei/ juni 2015. ZIjn er meer lucky shots?
Niet echt nee. }:O

Bel eens met de Bovag.
Als je garage erkend Bovag is kunnen zij misschien aangeven welke verplichtingen de garage heeft mbt Bovag lidmaatschap en reparaties.

[ Voor 23% gewijzigd door MrMonkE op 01-12-2015 14:20 ]

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesserr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-10 09:46
Ook al staat het op die advertentie, je kan vaak toch ook nog met/zonder bovag garantie kiezen voor een meerprijs? Dus je kunt inderdaad beter de factuur / het koopcontract erbij pakken. Als er daar niks vermeld wordt, maakt het ook niet echt uit wat er in de advertentie staat, lijkt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-10 11:55

garriej

Ik las ondertieten.

Daarnaast staat heel vaak bij advertenties "Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleent."

Zo kan het bijvoorbeeld zijn dat de garage wel bovag garantie kan leveren maar dit niet standaard doet of alleen maar tegen een meerprijs of op aanvraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat compleet offtopic, maar dat geeft niet.

Bovag zegt dat evt garantie niet verplicht op de bon staat. Dus Bovag zegt, het staat niet op de factuur dat je garantie hebt, maar er staat ook niet dat je géén garantie hebt. Het blijft dus wat gissen.
Deze garage zet per occasion of er wel of geen garantie van toepassing is, dus het had me erg geholpen. De verkoop sites voor auto's willen niet meewerken aan het verstrekken van informatie helaas. Op een na, maar die hadden mijn auto niet online staan. Auto van 9K mag je aannemen dat ie Bovag heeft me dunkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-10 05:31

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 15:10:
Het gaat compleet offtopic, maar dat geeft niet.
Daar ben ik het niet helemaal mee eens :P

Om te voorkomen dat het hier nog verder gaat over Bovag garanties gooi ik 'm dus maar preventief dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.