IE 11 crasht op tweakers.net

Pagina: 1
Acties:

• pmeter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:51
Lieve Adjes,
Op mijn werk heb ik alleen de beschikking over IE 11. De browser crashed echter zodra ik tweakers.net open. Op compatabiliteitsweergave idem. Alle andere sites werken prima. Als ik zou weten hoe ik meer informatie (een log?) kan geven, zou ik dat doen.

Gegevens:
-IE 11.09600.18097
-Windows 7
-De crash "IE werkt niet meer" betreft de tab met tweakers.net

[ Voor 42% gewijzigd door pmeter op 01-12-2015 11:36 ]

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:58

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Daar mogen de devvers naar kijken. :)

Lieve Adjes => Stoute Bugs

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:36

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Heb je dat op meerdere pagina's, of specifiek op de voorpagina (http://tweakers.net)? Wat als je direct het forum opent of een andere specifieke pagina?

Ik heb er zelf met Win7 en dezelfde IE11 versie in elk geval geen last van.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zijn er nog andere opmerkelijke dingen van toepassing? Zit je bijvoorbeeld op een "gewone" pc of werk je op een thin client-oplossing zoals bijvoorbeeld Citrix? Nog vreemde plugins in IE? Virusscanners?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• pmeter
Antwoorden:
-Soms crashed de FrontPage meteen, meestal pas als ik een nieuwsbericht open. De FrontPage crashed meteen als de ruimte voor advertenties bovenaan breed en hoog is. Dan laadt die advertentie niet en crashed IE. Nu crashed de site niet, maar misschien komt dat omdat er nu geen advertentie zichtbaar is bovenaan.
-Het Forum crashed niet.
-Ik zit op een gewone intel PC met Windows 7 zonder thin client dingen.

[ Voor 17% gewijzigd door pmeter op 01-12-2015 13:30 ]

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ik heb een déjà vu gevoel, volgens mij is dit eerder gebeurt. Alleen heb ik vooralsnog niks kunnen vinden.

edit:
Zou er soms een ad dwars kunnen liggen? Test eens met Flash uitgeschakeld.

[ Voor 28% gewijzigd door Raven op 01-12-2015 13:38 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• pmeter
Er is nu geen adje zichtbaar, dus valt er niets te testen. Ik wacht tot ik de storing weer ervaar.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-11 21:29

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik vermoed, net als Raven, dat Flash de veroorzaker is van de crash. Er is niets met de site dat dit zou moeten veroorzaken. Een brakke banner of plugin echter wel.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• pmeter
Er draait de nieuwste versie van flash (19,0,0,245 installed). Dan zou het aan de banners moeten liggen. Banners zijn een noodzakelijk kwaad voor inkomsten. Wellicht is het mogelijk om banners te kiezen die niet maken dat de website op sommige pc's niet toegankelijk is. Voor de volledigheid: ik werk bij een groot bedrijf waar de IT voor zover ik weet aan alle eisen van de tijd voldoet.

[ Voor 25% gewijzigd door pmeter op 01-12-2015 16:05 ]

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Flash uitschakelen betekend niet gelijk dat er geen banners geladen kunnen worden. ;) Er wordt dan een non-flash versie getoond.

• pmeter
Update: met flash uitgeschakeld crashed IE11 ook. Zowel op de frontpage als het forum...

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Heb je nog andere plugins draaien in IE?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

pmeter schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 15:55:
Voor de volledigheid: ik werk bij een groot bedrijf waar de IT voor zover ik weet aan alle eisen van de tijd voldoet.
Je begrijpt vast dat je jezelf daar enigszins tegenspreekt door IE te gebruiken? :P

Banners kiezen die geen crashes veroorzaken is makkelijker gezegd dan gedaan. Het is namelijk duidelijk geen groot probleem aangezien je tot dusverre de enige bent die erover klaagt. De kans is dus aanwezig dat het aan de systeem- of netwerkconfig ligt, en daar heeft Tweakers geen invloed op.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• pmeter
Raven schreef op donderdag 03 december 2015 @ 09:49:
Heb je nog andere plugins draaien in IE?
Ja, dit zijn de plugins:
Symantec Vulnerability Protection (uitgeschakeld)
Microsoft Office Document Cache Handler
Verzenden naar Onenote
Gekoppelde notities van Onenote

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

We hebben hier ook eens een gebruiker gehad die problemen had met IE11 van een specifieke build. Een update of wat verder was het buildnummer van IE anders en trad het probleem niet meer op. Weet je dus echt 100% zeker dat alles is bijgewerkt? WSUS wordt vaak gebruikt, maar bij m'n vorige werkgever liep die standaard een maand achter (of langer).

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:43

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Raven schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 13:34:
Ik heb een déjà vu gevoel, volgens mij is dit eerder gebeurt. Alleen heb ik vooralsnog niks kunnen vinden.

edit:
Zou er soms een ad dwars kunnen liggen? Test eens met Flash uitgeschakeld.
Hey dit is een repost.

[ Voor 87% gewijzigd door Damic op 03-12-2015 11:50 ]

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hero of Time schreef op donderdag 03 december 2015 @ 11:42:
We hebben hier ook eens een gebruiker gehad die problemen had met IE11 van een specifieke build. Een update of wat verder was het buildnummer van IE anders en trad het probleem niet meer op. Weet je dus echt 100% zeker dat alles is bijgewerkt? WSUS wordt vaak gebruikt, maar bij m'n vorige werkgever liep die standaard een maand achter (of langer).
Dan zal dat die déjà vu van mij wel zijn geweest :P

Oscar Wilde

• pmeter
Met flash uitgeschakeld crashte de site nog steeds. Nu heb ik IE-traceerbeveiliging ingeschakeld. Daarmee heb ik in het geheel geen advertenties. Nu crasht tweakers.net niet meer. Gelukkig heb ik een oplossing gevonden :)

[ Voor 10% gewijzigd door pmeter op 18-12-2015 13:53 ]

Pagina: 1