Hallo allemaal,
Ik ben aan het twijfelen of het tijd wordt voor een mooie CPU upgrade. Tot nu toe gaat alles nog prima maar ik heb het gevoel dat dit allemaal veel sneller kan.
Dit is wat ik nu heb:
Ik ben dus op zoek naar een CPU upgrade, ik wil er maximaal 300 euro voor uitgeven ( inclusief moederbord, geheugen ( moet dat vervangen worden?) en CPU. Even ter verduidelijking, het gaat om een game-systeem. Nu zie ik in de BBG van november staan dat ik voor de Intel Core i5-6400 Boxed moet gaan, is dit ook wat jullie aanraden? Daarnaast twijfel ik of dit het juiste moment is om een CPU te kopen, wat is wijsheid?
Ik hoor in ieder geval graag jullie mening.
Groet,
Sjoerd
Ik ben aan het twijfelen of het tijd wordt voor een mooie CPU upgrade. Tot nu toe gaat alles nog prima maar ik heb het gevoel dat dit allemaal veel sneller kan.
Dit is wat ik nu heb:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 750 Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Asus P7P55D | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Gigabyte GV-R929XOC-4GD Battlefield 4 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master CM 690 II Advanced (USB 3.0 version) | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Kingston ValueRAM KVR1333D3N9K2/8G | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Corsair CX750M | € 96,95 | € 96,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 96,95 | |
Ik ben dus op zoek naar een CPU upgrade, ik wil er maximaal 300 euro voor uitgeven ( inclusief moederbord, geheugen ( moet dat vervangen worden?) en CPU. Even ter verduidelijking, het gaat om een game-systeem. Nu zie ik in de BBG van november staan dat ik voor de Intel Core i5-6400 Boxed moet gaan, is dit ook wat jullie aanraden? Daarnaast twijfel ik of dit het juiste moment is om een CPU te kopen, wat is wijsheid?
Ik hoor in ieder geval graag jullie mening.
Groet,
Sjoerd