Ryanair - Kinderen met korting

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaimaster
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-05 15:09
Goedemorgen,

In april gaan we voor 2 weken naar Portugal.
Nu is het idee om met Ryanair te vliegen
30-04 van Eindhoven naar Faro en op 14-05 weer terug.

Onze dochter is dan 2 jaar oud en moet een volledig ticket betalen.

Wat ik nu zie is dat kinderen korting krijgen op extra's zoals stoelkeuze en baggage.

Een koffer van 20 kg kost mij retour 50 euro en als ik hem toevoeg bij mijn dochter maar 25 euro.
Nu kan ik op haar account 3 items toevoegen < 3 koffers van 20 kg.
De chat met de medewerker met Ryanair geeft als antwoord dat het kan en meer niet.

Heeft iemand hier ervaring mee?
Idee is nu dus om 3 koffers op haar naam te boeken en geen 1 op onze naam.
Kan dit een probleem opleveren? Kleine lettertjes bij Ryanair en wij straks extra bijbetalen op het vliegveld?

Pizza!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• birdie25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:52
Als je dochter drie koffers nodig heeft voor haar knuffelbeesten en prinsessenjurkjes is dat toch geen probleem? Ryanair weet niet wat er in de koffers zit ;)

http://specs.tweak.to/18230

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:28
birdie25 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 10:14:
Als je dochter drie koffers nodig heeft voor haar knuffelbeesten en prinsessenjurkjes is dat toch geen probleem? Ryanair weet niet wat er in de koffers zit ;)
Dit inderdaad. Je kunt bovendien de gok altijd nemen. Ik denk dat er op het vliegveld geen haan naar kraait. En anders betaal je ter plekke alsnog het volledige bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaimaster
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-05 15:09
oohh schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 10:16:
[...]

Dit inderdaad. Je kunt bovendien de gok altijd nemen. Ik denk dat er op het vliegveld geen haan naar kraait. En anders betaal je ter plekke alsnog het volledige bedrag.
Probleem is dat je op het vliegveld het dubbele betaald dan het internet tarief.
Het gaat mij iets te makkelijk voor Ryanair.. Waarom mag ze 3 koffers meenemen met 50% korting?

Pizza!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:16
Omdat bij Ryanair de klant niet meer is dan een betalende onbenul die op elke mogelijke wijze gemangeld mag worden. Niet over nadenken, precies binnen de lijntjes kleuren, screenshots maken, betalen en gaan.

of zoals ondergetekende genoemde maatschappij waar mogelijk vermijden hopende dag de wal het schip ooit zal keren

[ Voor 23% gewijzigd door Rukapul op 01-12-2015 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 319464

Ik vlieg altijd zonder bagage en mn koffer is altijd te groot als handbagage. Daarom stap ik altijd als laatste in, dan wordt die automatisch in t ruim genomen. Geen extra kosten, extra cheap haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 319464

Rukapul schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 10:23:
Omdat bij Ryanair de klant niet meer is dan een betalende onbenul die op elke mogelijke wijze gemangeld mag worden. Niet over nadenken, precies binnen de lijntjes kleuren, screenshots maken, betalen en gaan.

of zoals ondergetekende genoemde maatschappij waar mogelijk vermijden hopende dag de wal het schip ooit zal keren
Zo geweldig zijn de alternatieven ook niet, weleens met Transavia gevlogen? Net zo kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:16
Anoniem: 319464 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 10:26:
[...]

Zo geweldig zijn de alternatieven ook niet, weleens met Transavia gevlogen? Net zo kansloos.
Inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986

Anoniem: 319464 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 10:26:
[...]

Niets mis met Transavia. |Je krijgt precies waar je voor betaald. Mijn verwachtingspatroon past zich gewoon aan bij de bedragen die gerekend worden voor een vlucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
KLM is tegenwoordig niets anders...
Ook bijbetalen voor koffers...

En de terugreis wéér... Dan denk je dat je voor retour hebt betaald bij vertrek, moet je bij verterk naar huis weer gekke sprongen uithalen om te kunen betalen (moest contant).

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15:13
Anoniem: 93986 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 10:37:
[...]

Niets mis met Transavia. |Je krijgt precies waar je voor betaald. Mijn verwachtingspatroon past zich gewoon aan bij de bedragen die gerekend worden voor een vlucht.
Hetzelfde als Ryanair dus ;)

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986

Ja precies. Als je niets wil betalen dan krijg je ook niets. Lijkt mij volkomen logisch. Ik snap dat geklaag dan ook niet zo goed.
Pagina: 1