Ik heb zo'n logitech toetsenbord. Hier zitten van die media knopjes op zodat ik media porgramma's op kan starten enzo. Ik heb altijd onder de play knop winamp gehad. Deze startte dan op als ik hier op drukte. Echter nu start opeens Creative Playcenter op. Hoe kan ik dit weer terug veranderen?? Ik heb al een beetje in het register zitten kijken maar kan niets vinden. Wie helpt mij???
Verwijderd
Volgens mij kun je die instellingen gewoon doen via het programma-tje dat met het moederbord kwam
Playcenter is bij jou nu het programma voor al je media files, je moet ff in winamp de filetypen registreren, zodat winamp dat weer wordt.
Dat staat wel ergens in configuratie van winamp.
Dat staat wel ergens in configuratie van winamp.
Even in winamp bij preferences --> file-type --> associate with audio CD's aanvinken.
Werkt bij mij...
Werkt bij mij...
I think I've got the hang of it now... :w :q :wq :wq! ^d X exit X Q :quitbye CtrlAltDel ~~q :~q logout save/quit :!QUIT ^[zz ^[ZZ ZZZZ ^H ^@ ^L ^[c ^# ^E ^X ^I ^T ? help helpquit ^D ^d ^C ^c helpexit ?Quit ?q ^Kx /QY sync halt
Staat dat niet in de eigeschappen van je toetsenbord (in Configuratiescherm)?
Volgens mij is daar een tabblad waar je (een aantal van) de koppen kunt configureren...
Volgens mij is daar een tabblad waar je (een aantal van) de koppen kunt configureren...
It don't mean a thing, if you can't get that ping - Duke Ellington 1932
Of de software die bij het toetsenbord zelf zit, dat lijkt mij het meest waarschijnlijk
Pagina: 1