Werkend in de ICT detachering komt je bij verschillende bedrijven over de vloer.
De een heeft nog een strictere netwerk policy dan andere.
Op dit moment zit ik bij een bedrijf welke, in mijn weten, elk chat programma blokt.
Chat in de zin van in contact blijven met Collega's / Superieuren / leiding gevenden.
* Skype => block
* IRC => block
* ICQ => block
* Hangouts.google.# => block
* Google.nl => open
* Drive.Google.# => block
* Whatsapp webpage => block
* facebook (algeheel) => block
* email => only via local(global) exchange server.
waarschijnlijk zijn er nog meer geblockt.
ik ben opzoek naar jullie ervaring met dit soort situaties, en welke "chat" programma's jullie gebruiken op je development / werk machine (niet telefoon / handheld).
Wellicht een leuk idee voor een Poll?
Uiteraard heb ik een telefoon met whatsapp, SMS en bellen. Vind het alleen omslachtig om voor elke scheet me (prive) telefoon te moeten pakken en daarop typen. (heb verdorie een toetsenbord voor me neus
)
De een heeft nog een strictere netwerk policy dan andere.
Op dit moment zit ik bij een bedrijf welke, in mijn weten, elk chat programma blokt.
Chat in de zin van in contact blijven met Collega's / Superieuren / leiding gevenden.
* Skype => block
* IRC => block
* ICQ => block
* Hangouts.google.# => block
* Google.nl => open
* Drive.Google.# => block
* Whatsapp webpage => block
* facebook (algeheel) => block
* email => only via local(global) exchange server.
waarschijnlijk zijn er nog meer geblockt.
ik ben opzoek naar jullie ervaring met dit soort situaties, en welke "chat" programma's jullie gebruiken op je development / werk machine (niet telefoon / handheld).
Wellicht een leuk idee voor een Poll?
Uiteraard heb ik een telefoon met whatsapp, SMS en bellen. Vind het alleen omslachtig om voor elke scheet me (prive) telefoon te moeten pakken en daarop typen. (heb verdorie een toetsenbord voor me neus
[ Voor 3% gewijzigd door H3llrais3r op 01-12-2015 10:01 ]