Ik ga binnenkort weekend naar Duitsland en om daar een TomTom voor te kopen vind ik ook beetje onzinnig. Kent/gebruikt iemand een app die offline kaarten ondersteund (voor in het buitenland)? Liefste natuurlijk gratis en anders een niet te dure (dus niet de TomTom app).
Als je niets toe te voegen hebt, graag een TR aanmaken en niet reageren in het topic.
[ Voor 75% gewijzigd door Hoedje op 01-12-2015 09:22 ]
Here is het populairst volgens mij
[ Voor 83% gewijzigd door Deveon op 01-12-2015 08:57 ]
Ik heb zelf Waze en Here maps gevonden. Maar ik ben benieuwd naar ervaringen van mensen.MikeyMan schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 08:55:
Wat heb je zelf al gevonden?
Google Maps gaat het ook binnenkort toevoegen aan de iOS-app. Dus dat wordt ook een mogelijkheid
. Het hangt er vanaf wanneer je naar Duitsland gaat.
[ Voor 20% gewijzigd door Hoedje op 01-12-2015 09:22 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Tweede weekend van JanuariHoedje schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 09:21:
Google Maps gaat het ook binnenkort toevoegen aan de iOS-app. Dus dat wordt ook een mogelijkheid. Het hangt er vanaf wanneer je naar Duitsland gaat.
Maps.me. Is ook een handige offline App. Nu recent met gesproken begeleiding.
Galileo heeft gedetailleerde offline kaarten die je vooraf per Duitse provincie kan downloaden.
Hij kan echter niet navigeren.
Hij kan echter niet navigeren.
Heb laatste Here gebruikt in offline modus, gewoon voor binnen mijn woonplaats. Deed het wel gewoon goed, dus ik denk dat ik die gewoon ga gebruiken. Ook fijne interface, persoonlijk staat die boven die van Google Maps.
Sygic West Europa (19 euro) met per land of deelstaat te downloaden kaarten. Prima app. paar keer gebruikt op vakantie naar Kroatie.
Nokia Here ook geprobeerd maar daar konden veel POI's niet gevonden worden en was destijds alleen nog Engelstalig.
Nokia Here ook geprobeerd maar daar konden veel POI's niet gevonden worden en was destijds alleen nog Engelstalig.
De maps app van apple zelf is ook gewoon offline te gebruiken, heb carplay dus ben eigenlijk soort van verplicht deze app te gebruiken omdat er geen andere zijn. Maar als ik deze thuis instel naar bijvoorbeeld frankrijk en ik ga de grens over en me data gaat uit, dan blijft de navi gewoon doorlopen...
In het buitenland vertrouw ik al jaren op ForeverMap2: https://itunes.apple.com/...-offline/id394763737?mt=8
Het is niet gratis maar je zal ook geen boterham moeten laten voor die 2,99 euro. Bovendien sponsor je er het OSM (OpenStreet Map) project mee. Behalve gedetailleerde kaarten bevat ForeverMap ook interessante POI's zoals restaurants, hotels, geldautomaten, parkings,...
Gewoon voor je vertrek even vanuit de app, best via wifi, de landen downloaden waar je naartoe/door wil rijden en vertrekken maar.
Het is niet gratis maar je zal ook geen boterham moeten laten voor die 2,99 euro. Bovendien sponsor je er het OSM (OpenStreet Map) project mee. Behalve gedetailleerde kaarten bevat ForeverMap ook interessante POI's zoals restaurants, hotels, geldautomaten, parkings,...
Gewoon voor je vertrek even vanuit de app, best via wifi, de landen downloaden waar je naartoe/door wil rijden en vertrekken maar.
Pagina: 1