Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen/casual gebruik. Wordt de eerste PC die ik zelf ga proberen te bouwen. GTA V zal voorlopig de zwaarste game zijn die ik er op ga draaien. Enigszins futureproof is wel de bedoeling.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000 €, iets eroverheen mag.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Processor en videokaart staan wel vast, combi HDD en SSD ook. Advies moederbord en behuizing is gewenst (zie onder).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stil is een pré.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Voornamelijk advies voor behuizing en moederbord, maar als er aan de rest v/d setup volgens jullie iets mankeert hoor ik dat graag.
Gamen/casual gebruik. Wordt de eerste PC die ik zelf ga proberen te bouwen. GTA V zal voorlopig de zwaarste game zijn die ik er op ga draaien. Enigszins futureproof is wel de bedoeling.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000 €, iets eroverheen mag.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Processor en videokaart staan wel vast, combi HDD en SSD ook. Advies moederbord en behuizing is gewenst (zie onder).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stil is een pré.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Voornamelijk advies voor behuizing en moederbord, maar als er aan de rest v/d setup volgens jullie iets mankeert hoor ik dat graag.
- Behuizing: uiterlijk niet echt belangrijk, liefst niet te groot qua afmetingen en goed geprijsd. Gewoon een degelijk ding zonder poespas waar alles wat ik geselecteerd heb in past.
- Moederbord: idem.
- Processorkoeling: kan ik hierop besparen door het weg te laten of raden jullie dat niet aan?
- Kunnen andere onderdelen (behalve processor en videokaart) goedkoper zonder dat het ten koste gaat van performance?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 214,80 | € 214,80 |
1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 363,95 | € 363,95 |
1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 44,95 | € 44,95 |
1 | Microsoft Windows 10 Home NL 64bit OEM | € 76,98 | € 76,98 |
1 | Scythe Mugen 4 | € 36,95 | € 36,95 |
1 | Crucial Ballistix Sport BLS8G4D240FSA | € 49,- | € 49,- |
1 | Lite-On IHAS124 Zwart | € 12,95 | € 12,95 |
1 | be quiet! Straight Power 10 400W | € 67,95 | € 67,95 |
1 | Crucial BX100 250GB | € 80,95 | € 80,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 948,48 |
[ Voor 59% gewijzigd door Anoniem: 712226 op 30-11-2015 21:58 ]