opnemen Minidisc vanaf pc zacht???

Pagina: 1
Acties:

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 10:01
hoi,
als ik heb me sony MD5 (stereo) aan me pc hangen (sb live! 1024 player).. nu wil ik dus vanuit me pc een zooi mp3;z gaan afspelen zodat ie het op de stereo kan opnemen (op MD).. nu staat winamp al op max vermogen, en windows mixer ook.... en toch is de muziek op de MD niet hard genoeg...

iemand ideeen? ik kijk wel ff in de manual van de stereo of ik daar iets kan regelen....

mzzl

Verwijderd

Je Soundblaster Live! 1024 player wordt standaard zonder SP/DIF connectoren geleverd. Dus neem jij gewoon analoog op. Wat natuurlijk altijd het beste is is direct digitaal opnemen. Dat is kwalitatief het beste. Hoe het met het geluidsniveau zit weet ik voor de rest niet, maar je gaat er sowiezo flink op vooruit wat geluidskwaliteit betreft. Je hoeft niet eens zo'n dure Livedrive te bestellen, want DIT zou ook moeten werken:

http://www.hoontech.nl/hoontech/brackets.html

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 10:01
nee, op de stero zelf valt niets te regelen... (behalve dan preset equalisers)

enne, om zo'n kaartje aan te gaan schaffen vind ik ook een beetje teveel van het goede....
een vriend van me heeft trouwens van creative een kaartje gekregen voor bij zijn live! 1024 om zijn dtt 2500 (ofzo) aan te sluiten.. GRATIS!! want hij moest daarvoor SPDIF hebben..
mzzl

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

Je kan dus nergens je opname niveau instellen. :? Beetje matig dan. Dan moet je het maar doen met het zachtere geluid, vrees ik voor je.
Op woensdag 20 juni 2001 13:06 schreef Fried het volgende:

mzzl
Doe dat niet, dat staat zo suf, en het is niet gewenst, ok? :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp