Hallo,
Ik ben op dit moment bezig met het samenstellen van een nieuwe game PC. De basis voor dit systeem is de mainstream best buy van November, maar ik zit nog te twijfelen over het moederbord.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen, maar ik ben ook een verwent video-editor, dus Adobe Premiere moet ook moeten kunnen werken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer €1000, zonder OS (Die heb ik zelf al). Assemblage ga ik ook zelf doen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, het wordt een gloednieuw systeem. Randapparatuur heb ik zelf wel, het gaat dus alleen om de PC onderdelen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alle standaard onderdelen, geen SLI oid. Zit nog wel te twijfelen tussen Waterkoeling of aircooling.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst een stille PC, aangezien die ook snachts gaat draaien.
Ga je overklokken?
Het liefst wel overklokken, alleen is dit niet mogelijk met de i5-6400 (als ik het goed heb)
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen weten of alle onderdelen passen, en ik zit nog te twijfelen tussen verschillende moederborden. Het moederbord dat ik nu heb gekozen is een MATX Gigabyte GA-B150M-D3H, maar die is dus MATX en oogt niet echt mooi in de kast die ik gekozen heb (De NZXT S340). Daarom zat ik te twijfelen tussen de Gigabyte GA-B150-HD3P of de MSI B150 Mate. Waarom zou ik niet voor de gigabyte gaan maar voor de MSI?
Mijn Lijstje
Ik ben op dit moment bezig met het samenstellen van een nieuwe game PC. De basis voor dit systeem is de mainstream best buy van November, maar ik zit nog te twijfelen over het moederbord.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen, maar ik ben ook een verwent video-editor, dus Adobe Premiere moet ook moeten kunnen werken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer €1000, zonder OS (Die heb ik zelf al). Assemblage ga ik ook zelf doen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, het wordt een gloednieuw systeem. Randapparatuur heb ik zelf wel, het gaat dus alleen om de PC onderdelen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alle standaard onderdelen, geen SLI oid. Zit nog wel te twijfelen tussen Waterkoeling of aircooling.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst een stille PC, aangezien die ook snachts gaat draaien.
Ga je overklokken?
Het liefst wel overklokken, alleen is dit niet mogelijk met de i5-6400 (als ik het goed heb)
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen weten of alle onderdelen passen, en ik zit nog te twijfelen tussen verschillende moederborden. Het moederbord dat ik nu heb gekozen is een MATX Gigabyte GA-B150M-D3H, maar die is dus MATX en oogt niet echt mooi in de kast die ik gekozen heb (De NZXT S340). Daarom zat ik te twijfelen tussen de Gigabyte GA-B150-HD3P of de MSI B150 Mate. Waarom zou ik niet voor de gigabyte gaan maar voor de MSI?
Mijn Lijstje
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 193,80 | € 193,80 |
| 1 | Gigabyte GA-B150M-D3H | € 82,95 | € 82,95 |
| 1 | Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD | € 345,95 | € 345,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 44,95 | € 44,95 |
| 1 | NZXT S340 Special Edition | € 79,- | € 79,- |
| 1 | NZXT Kraken X31 | € 75,95 | € 75,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | € 50,95 | € 50,95 |
| 1 | Antec VPF Series 550W | € 58,65 | € 58,65 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 80,95 | € 80,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.013,15 | |