Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22-04 17:15
Hallo, ik heb 2 Logitech Dual-Action gamepads, echt fantastische dingen trouwens, al sinds 2003/2004 heb ik ze en ik gebruik(te) ze veel, doen t nog perfect.
Maargoed tot de orde van de dag :)

Ik heb een Logitech Driving Force GT en zou graag wat realistischer een aantal car simulator games (ETS2/(City Car Driving sim als ik het heb) etc.) willen spelen, daarvoor zou ik graag gebruik maken van een H-Shifter. Nu zag ik op internet dat je met het programma 'Xpadder' je gamepad/joystick kan simuleren tot een H-Shifter.
Dat zou ik graag willen doen alleen kan ik nergens een goede versie voor Win10 vinden die gratis is. weten jullie waar ik deze kan downloaden?
Ten tweede heb ik nergens een goede beschrijving kunnen vinden om dit te realiseren, iemand hier met ervaring of die weet waar ik een goede guide kan vinden? liefst in NL anders iets duidelijks in EN.
Of een andere manier om het te doen mag natuurlijk ook!

En als laatst but not least, heeft iemand een manier om CityCarDriving gratis te krijgen?, als ik dat mag vragen :P

Alvast bedankt!!

[ Voor 3% gewijzigd door TweakTweet op 30-11-2015 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
Nobody?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:12
Xpadder kun je gewoon van hun website af halen, volgens de info daar is dat gewoon Win10 compatible, dat had Google je ook wel kunnen vertellen. Als dat alleen een demo-versie is, dan heb je pech, dan is er geen gratis versie.

City Car Driving is niet gratis te krijgen. Je mag het gerust vragen, maar verwacht er geen antwoord op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:55

WCA

Xpadder is donationware, je moet doneren om het programma te downloaden

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 402534

Je kan naast je huidige stuur ook gewoon de controllers aansluiten op je pc en in de realistische sims gewoon instellen. Ik gebruik xpadder daarvoor niet.

Ik heb joysticks e.d. omgebouwd en zo mijn eigen gearshifter gebouwd. Als je lekker creatief wilt zijn zou ik ook even langs de autosloop gaan en een leuke autostoel ophalen, kost je als je wat babbelt ongeveer 25 euro. Dan heb je alvast een mooi verstelbare stoel, stuur en scherm erbij en shifter bouwen en racen maar.

Simpeler alternatief is een normale joystick 2e hands kopen, dat monteren in een doosje waar je met een figuurzaag de versnellingsbak (bewegingen van de stick) inzaagt en klaar. Zie bijv. dit:
YouTube: Joystick to H-shifter( needn't do anything)

Een logitech swifter basismodel is nieuw iets van 60, kan je 2e hands vast vinden.
TweakTweet schreef op maandag 30 november 2015 @ 15:37:
En als laatst but not least, heeft iemand een manier om CityCarDriving gratis te krijgen?, als ik dat mag vragen :P
Komop, dat spel kost amper 20 euro. Een hobby kost geld. Afgelopen week had je bij de humble bundle wel wat racesims, maar die is voorbij. Je kan wel voor amper 30 euro een heel mooie set kopen:
https://www.humblebundle....mbinmegabundle_storefront

De games daarin zijn ieder al meer dan 30 euro waard als je realistisch wil racen, dus voor 3 euro per game kan je echt jaren vooruit. Zelf speel ik gt legends het liefst.

Onder windows 10 is racen wel wat rot soms, niet alle racesims werken out of the box dan goed. Je kan beter gamen onder windows 7 als je realistische racesims wilt gaan spelen. Of je moet gaan klooien als je de echt goede oude games onder 10 wilt laten draaien.

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 402534 op 04-12-2015 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
Anoniem: 402534 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:47:
Je kan naast je huidige stuur ook gewoon de controllers aansluiten op je pc en in de realistische sims gewoon instellen. Ik gebruik xpadder daarvoor niet.

Ik heb joysticks e.d. omgebouwd en zo mijn eigen gearshifter gebouwd. Als je lekker creatief wilt zijn zou ik ook even langs de autosloop gaan en een leuke autostoel ophalen, kost je als je wat babbelt ongeveer 25 euro. Dan heb je alvast een mooi verstelbare stoel, stuur en scherm erbij en shifter bouwen en racen maar.

Simpeler alternatief is een normale joystick 2e hands kopen, dat monteren in een doosje waar je met een figuurzaag de versnellingsbak (bewegingen van de stick) inzaagt en klaar. Zie bijv. dit:
YouTube: Joystick to H-shifter( needn't do anything)

Een logitech swifter basismodel is nieuw iets van 60, kan je 2e hands vast vinden.

[...]

Komop, dat spel kost amper 20 euro. Een hobby kost geld. Afgelopen week had je bij de humble bundle wel wat racesims, maar die is voorbij. Je kan wel voor amper 30 euro een heel mooie set kopen:
https://www.humblebundle....mbinmegabundle_storefront

De games daarin zijn ieder al meer dan 30 euro waard als je realistisch wil racen, dus voor 3 euro per game kan je echt jaren vooruit. Zelf speel ik gt legends het liefst.

Onder windows 10 is racen wel wat rot soms, niet alle racesims werken out of the box dan goed. Je kan beter gamen onder windows 7 als je realistische racesims wilt gaan spelen. Of je moet gaan klooien als je de echt goede oude games onder 10 wilt laten draaien.
Met de xpadder is het gelukt nu om knoppen te simuleren met mn stick waardoor ik kan schakelen, nu nog een box eromheen :)

Ik heb gelezen dat die logitech shifter niet werkt met andere sturen dan de G29 en G920 :( anders had ik die allang gekocht

ik houd niet echt van het racen, liever de realistische spellen als City Car driving en Euro truck simulator 2 (met auto mods)
Pagina: 1