Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

laptop die alle games op low graphics 50 fps aankan

Pagina: 1
Acties:

• [QQ] Phoenix
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 07-01 15:48
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Wat ga je met je laptop doen?
voornamelijk gamen

Wat is je budget?
€ 800

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
nee ik neem hem alleen mee naar vrienden 1 keer per maand ongeveer

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
nee,
ik wil alleen maar ermee gamen maar wel dat ik alle games kan spleen op 50 fps op 1366*768 maakt niet uit op welk graphics niveau

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-11 14:43
Wat heb je zelf al gevonden?
Wel erg summiere openingspost.

LAA beleid

[ Voor 58% gewijzigd door Arjant2 op 30-11-2015 14:56 ]

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-10 02:19
Je hebt een laptop nodig met een GTX950m of hoger.

Verwijderd

Dit Tweedekansje van CoolBlue is misschien een optie:

http://www.marktplaats.nl...e656940d2&previousPage=lr

Echter kan de CPU een bottleneck zijn afhankelijk van welke spellen je speelt. Wat speel je zoal?

• [QQ] Phoenix
veel openworld zoals nza en just cause maar ook gta V voornamelijk just cause 3 ga ik spelen :P

• [QQ] Phoenix
Asus ROG GL552VW-CN108T deze?

Verwijderd

De pricewatch: Asus ROG GL552VW-CN108T is wat betreft prijs/prestaties op dit moment wel de beste koop vermoed ik. De GTX 960M is gewoon een mooie kaart voor dat geld. Wat betreft kwaliteit kan ik je niet helpen; er zijn mensen die het bij dit model erg vinden meevallen, en er zijn mensen die het tegenovergestelde zeggen.

Onlangs heb ik ook een laptop aangeschaft en deze was ook een van de opties. Uiteindelijk toch voor iets duurder gekozen waarvan ik zeker wist dat de kwaliteit goed zou zijn. Dat wil niet zeggen dat deze Asus slecht is overigens.
Pagina: 1