Ik heb zelf niet veel verstand van specificaties van laptops. Ik heb echter wel een aantal specificaties verzameld waaraan mijn laptop moet voldoen:
- Voor opslag het liefst een SSD met 256 GB. Gehoord dat dit het beste is als je van plan om muziek te mixen met je laptop. I.v.m. trillingen van audioapparatuur, SSD zou daar beter tegen kunnen.
- Minimaal 8 GB werkgeheugen (advies)
- Minimaal i5 processor (advies)
- lichtgevend toetsenbord ivm muziek mixen in donkere omgeving
- goede koeling (geen verstand van)
- meerdere usb aansluitingen
- mat scherm
Ik ga mijn laptop gebruiken voor gamen (alleen CS GO op het moment), films checken (ben geen kwaliteitsfreak), muziek mixen (mixprogamma: Traktor) en normaal internet gebruik.
Mijn budget is € 1000,-
Ik ben niet van plan om mij laptop veel te verplaatsen dus qua gewicht en accuduur maakt het niet uit.
Ik heb geen specifiek laptop merk waar ik naar op zoek ben.
Ik heb een laptop op het oog, omdat deze laptop aan alle specificaties voldoet. Graag jullie mening over deze laptop aangezien ik geen goede reviews kan vinden.
- Acer Aspire V3-574G-74XU
Ik hoop jullie hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Ik kijk uit naar jullie advies en tips.
- Voor opslag het liefst een SSD met 256 GB. Gehoord dat dit het beste is als je van plan om muziek te mixen met je laptop. I.v.m. trillingen van audioapparatuur, SSD zou daar beter tegen kunnen.
- Minimaal 8 GB werkgeheugen (advies)
- Minimaal i5 processor (advies)
- lichtgevend toetsenbord ivm muziek mixen in donkere omgeving
- goede koeling (geen verstand van)
- meerdere usb aansluitingen
- mat scherm
Ik ga mijn laptop gebruiken voor gamen (alleen CS GO op het moment), films checken (ben geen kwaliteitsfreak), muziek mixen (mixprogamma: Traktor) en normaal internet gebruik.
Mijn budget is € 1000,-
Ik ben niet van plan om mij laptop veel te verplaatsen dus qua gewicht en accuduur maakt het niet uit.
Ik heb geen specifiek laptop merk waar ik naar op zoek ben.
Ik heb een laptop op het oog, omdat deze laptop aan alle specificaties voldoet. Graag jullie mening over deze laptop aangezien ik geen goede reviews kan vinden.
- Acer Aspire V3-574G-74XU
Ik hoop jullie hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Ik kijk uit naar jullie advies en tips.