Tweakers wint communityprijzen en dat gaan we vieren! 11-12

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:58
Dit jaar hebben we bij de Website van het Jaar verkiezingen de twee prijzen gewonnen waar we ons het hele jaar voor hebben ingezet. Beste en populairste community. Dat hebben we niet voor ons maar voor jullie gedaan. En jullie hebben de inzet voor het jaar van de community beloond. En hoe! d:)b

Om dat te vieren willen we graag met jullie het glas heffen. Afbeeldingslocatie: http://www.smileysnetwork.com/alcool/alcool26.gif Op vrijdag 11 december organiseren we een Tweakers VrijMiBo op Tweakers HQ. We gaan er een gezellige middag van maken, met bier, fris en bitterballen. Natuurlijk is een rondleiding over de afdeling mogelijk, inclusief Tweakers StudioSelfieTM. Dus heb je zin om met ons de winst te komen vieren? Geef je op in de poll hieronder.

De poll is verplaatst. Check plan: Tweakers viert 'Beste & Populairste Community'-prijs. Met jou!

Wanneer: 11 december 2015
Hoe laat: vanaf 16:30 inloop
Waar: Tweakers HQ. Mt. Lincolnweg 40 te Amsterdam
Wie: De community. Ja, jij dus. :P

We hebben een maximumcapaciteit van 100 personen omdat we er niet meer ingeperst krijgen. Mochten er meer dan 100 inschrijvingen zijn, dan gaan we loten.

[ Voor 8% gewijzigd door zeef op 30-11-2015 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suli
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
De deelname sluit op 21 december :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Het idee is leuk natuurlijk, maar het tijdstip is wat minder handig gekozen om te beginnen op een tijdstip dat een groot deel van NL nog op zijn werk zit, of moet reizen (gezien de erg ongunstige lokatie).

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
wildhagen schreef op maandag 30 november 2015 @ 16:48:
Het idee is leuk natuurlijk, maar het tijdstip is wat minder handig gekozen om te beginnen op een tijdstip dat een groot deel van NL nog op zijn werk zit, of moet reizen (gezien de erg ongunstige lokatie).
Iedereen moet er een halve dag voor vrijnemen, en ondanks dat ik het een tof idee vind en graag zou komen, zijn mijn vakantiedagen me net iets meer waard.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FoxLenny
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:51
Ah, de Tweakers Bierpul actie was goed bevallen zeker? Lijkt me in ieder geval weer erg leuk en gezellig! Als die 100 worden gehaald geef ik anderen de kans (was er dus ook al in de zomer met de bierpul), zo niet kom ik graag nog eens langs! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeef
wildhagen schreef op maandag 30 november 2015 @ 16:48:
Helaas zijn dat factoren waar we rekening mee moeten houden. Het pand staat waar het staat en sluit om 19:30. Uiteraard kunnen we dan nog even door op een andere plek in de stad. Dat is dan wel voor eigen rekening & risico. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervu
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-09 18:19
Komt er weer een groepsretour en wie gaat dat regelen? Was vorige keer wel fijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn OCD speelt op zeef. :$ de bier smileys in de TS drinken niet tegelijkertijd. :'( fix please? :$

Sowieso zin in, ik heb mij aangemeld nu zien of ik mag komen. :P

Een ander tijdstip zou mooi zijn voor de werkenden onder ons maar ik kan mij goed voorstellen dat dat organisatorisch gezien een heel stuk moeilijker is om te regelen. Misschien een idee om zoiets een keer in het jaar op een gunstiger moment te organiseren en de spontanere dingen zogezegd gewoon organiseren en wie kan die komt? Of let ik gewoon weer niet goed op en wordt dat al gedaan? :$

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2015 15:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

IdieEasy @FP:
Begrijp ik het goed dat de loting pas op 10-12 gaat plaats vinden, en je dus 1 dag van te voren te horen krijgt of je werkelijk vrij moet gaan nemen? Dat zou de lol er wel een beetje vanaf halen...

Begrijp me niet verkeerd, ik snap het wel. Iedereen zoveel mogelijk de kans geven. Weet alleen niet of mijn baas het leuk zal vinden :x
Reactie van zeef:
ik zal het vrijdag 4 dec bekend maken aan de gelukkigen.
Misschien interessant om te weten voor de mensen die amper op de FP komen (er is nog steeds een tweedeling FP/Forum mensen) :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zeef
165 inschrijvingen. Ik heb de poll gesloten en zou nu moeten gaan loten. Maar ..... ik heb goed nieuws. Alle 165 zijn welkom. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:21

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

zeef schreef op donderdag 03 december 2015 @ 12:52:
165 inschrijvingen. Ik heb de poll gesloten en zou nu moeten gaan loten. Maar ..... ik heb goed nieuws. Alle 165 zijn welkom. :)
Mooie nieuws! Dat wordt even diëten voor iedereen zodat iedereen in de zaal past ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18-09 20:43

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Leuk om te horen! Gaan we er weer een gezellige middag van maken.

Ik kom direct uit mijn werk langs, dus dat wordt wel netjes gekleed ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:03

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Supertof :D. Ik ben erbij!

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-09 09:04

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Weer eens naar amsterdam tuffen de volgende week vrijdag oOo voor 12,50 is het nog wel te overleven voor een treinkaartke :+ vanuit noord-limbabwe 8)

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adipose
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-03-2021
Gezellig. Tot volgende week, heb er zin in. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou het wel leuk vinden als er een groepfoto gemaakt word zoals op de MoAMs altijd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ich bin dar auch bei! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07:32

mrc4nl

Procrastinatie expert

Verwijderd schreef op donderdag 03 december 2015 @ 17:16:
Ik zou het wel leuk vinden als er een groepfoto gemaakt word zoals op de MoAMs altijd :D
ik neem mijn camera iig mee, al denk ik dat jeroen horlings ook wel van de partij zal zijn :)

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrc4nl schreef op donderdag 03 december 2015 @ 17:35:
[...]

ik neem mijn camera iig mee, al denk ik dat jeroen horlings ook wel van de partij zal zijn :)
Zo'n wagonlading aan Tweakers bij het HQ wil je natuurlijk wel op de gevoelige plaat sensor zetten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antrax
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-09 08:18
Ik werk tot half vijf. Voor mij is het een half uurtje reistijd. Het is toch geen probleem als ik een half uurtje later mee doe aan de borrel? :)

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeef
Geenszins. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 04:00
He getsie.. een prijs

/me D_Jeff valt van zn stoel af

Tig polls meegedaan, Topic na Topic aangevuld.. Nooit wat gehoord, laat staan een prijs.
Had me dit keer ook weer aangemeld in veronderstelling: dat worden 100+ aanmeldingen en D_Jeff kan zn hoekbank weer op gaan zoeken.

@Zeef: Dank voor de Surprise :D

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:03

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

iRicardo schreef op donderdag 03 december 2015 @ 18:21:
Ik werk tot half vijf. Voor mij is het een half uurtje reistijd. Het is toch geen probleem als ik een half uurtje later mee doe aan de borrel? :)
We vinden het ook geen probleem als je gewoon om vier uur stopt met werken hoor.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antrax
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-09 08:18
Bart ® schreef:
We vinden het ook geen probleem als je gewoon om vier uur stopt met werken hoor.
Denk niet dan mijn baas dat op prijs stelt :P

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stil hier, maar zijn we er allemaal klaar voor? :D *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adipose
Zeker wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

nog 2 daagjes >:)

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Ik lig er in ieder geval niet wakker van. Vrijdag middag stap ik op de trein en probeer op tijd te zijn.Ik zie wel hoe het loopt

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn we er allemaal klaar voor? :D nog iets van 10 uur en dan IRL Gathering of Tweakers :P

Goeie morgen overigens :+

Voor de mensen die nog nooit met de pont gegaan zijn via Amsterdam CS, neem uitgang richting water :+ (uitgang links als je vanaf het zuiden komt, Limburg, Hilversum, Rotterdam etc- of rechts vanaf het noorden: Zaanstad, Alkmaar, Purmerend etc.) Lekker doorlopen sla linksaf en een frisse neus halen naar de laatste halte NDSM . Pas op voor het rare verkeer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 06:37:
Zijn we er allemaal klaar voor? :D nog iets van 10 uur en dan IRL Gathering of Tweakers :P

Voor de mensen die nog nooit met de pont gegaan zijn via Amsterdam CS, neem uitgang richting water :+ (uitgang links als je vanaf het zuiden komt, Limburg, Hilversum, Rotterdam etc- of rechts vanaf het noorden: Zaanstad, Alkmaar, Purmerend etc.) Lekker doorlopen sla linksaf en een frisse neus halen naar de laatste halte NDSM . Pas op voor het rare verkeer :+
Tuurlijk zijn we er klaar voor! Snel mijn werk aan het afmaken, zodat ik ook echt om 16:30 aanwezig kan zijn :P

Minder op tweakers zitten om naar tweakers toe te gaan... Hmmmm, ach ja, het is vrijdag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 04:00
Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 06:37:

Maak niet zo'n herrie.. Dat jonge stuitergrut van tegenwoordig.. Kom hier voor mn rust :+

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D_Jeff schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 10:38:
[...]

Maak niet zo'n herrie.. Dat jonge stuitergrut van tegenwoordig.. Kom hier voor mn rust :+
Ik ben wel iets ouder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

zo het limbabwaans zwijn zit in en trein richting amsterdam >:)
veolia wou al niet meewerken met een half werkende trein maar ach ik kom er nu wel tenzij er een aanslag komt of een opstopping ergens onderweg :P Heb dit keer geen t.net shirt aan wel een Babymetal kerst shirt :+ heb er zin in oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me stapt zo de deur uit, tot straks :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suli
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Veel plezier allemaal!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

het was een bijzondere leuke meeting :) van de 165 waren er toch een 100 aanwezig, geen probleem , is meer bitterballen voor ons :P leuke directeur heeft tweajers :+ Zeef en crew bedankt *O*

voor de luisteraars van zelda , nee die krijgen jullie niet >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt zeef en co. Het was een fijne meeting, vooral ook omdat er een oude schoolvriend was die ik zeker 20 jaar niet meer gezien had!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adipose
Bedankt voor de gezellige avond. Moeten jullie snel weer doen, Zeef ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Ik zal binnenkort de paar fotos die ik heb geschoten even op een tweakblog zetten .

ora et labora

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zeef
d:)b Tnx guys. Was een prima meet!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManDeJan
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 29-06 14:19

ManDeJan

Vaak vrolijk

Was super gezellig guys. Mag van mij snel weer! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgende meet wel badges met de avatars uitprinten :+

Ben wel bezig met een OLED badge die mijn reguliere avatar kan tonen Afbeeldingslocatie: https://ic.tweakimg.net/usericons/19894/alizee_opt.gif

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik ben alweer een uurtje ofzo thuis. :) leuke meet mensen! Bedankt zeef en natuurlijk de rest van de crew voor de organisatie. :)

En ik heb dit keer geen schade veroorzaakt. *O* oOo

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2015 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 23:28:
Ook ik ben alweer een uurtje ofzo thuis. :) leuke meet mensen! Bedankt zeef en natuurlijk de rest van de crew voor de organisatie. :)

En ik heb dit keer geen schade veroorzaakt. *O* oOo
Uuuuh... Ik mocht niets zeggen over tweak battle?

Anyways, was een erg leuke meet! Ik kwam tijd tekort! Constant met nieuwe mensen aan het praten geweest.

Vond overigens ook de hapjes erg goed geregeld dit keer, genoeg, en constant aangevuld!

Wel jammer dat niet iedereen is gekomen, je rekent er toch een beetje op als bedrijf zijnde. Misschien volgende keer de "drempel" iets hoger leggen? Bijvoorbeeld door mail te sturen ipv te klikken (zoals bij de win acties van first look).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
IdieEasy schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 14:02:
[...]

Anyways, was een erg leuke meet! Ik kwam tijd tekort! Constant met nieuwe mensen aan het praten geweest.

Vond overigens ook de hapjes erg goed geregeld dit keer, genoeg, en constant aangevuld!

Wel jammer dat niet iedereen is gekomen, je rekent er toch een beetje op als bedrijf zijnde. Misschien volgende keer de "drempel" iets hoger leggen? Bijvoorbeeld door mail te sturen ipv te klikken (zoals bij de win acties van first look).
Ach, troost je met de gedachte dat je hun hapjes hebt opgegeten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

zeef schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 16:55:
[...]

Ach, troost je met de gedachte dat je hun hapjes hebt opgegeten. ;)
En daar ben ik ze zeer dankbaar voor! Wel goed mijn best voor moeten doen, er was zoveel! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IdieEasy schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 14:02:
[...]

Dat waren software bugs. :+ I blame the programmers! :P

En ach, qua rekening houden met de hoeveelheid. De mensen die er nu waren hadden ook niet in dat kleinere stuk gepast volgens mij, en die hapjes komen wel op. :Y of zie ik dat verkeerd Zeef? :) had je het anders georganiseerd met de hoeveelheid mensen die daadwerkelijk Is gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 17:18:
[...]
... had je het anders georganiseerd met de hoeveelheid mensen die daadwerkelijk Is gekomen?
Stiekem ging het feestje nog door tot in de kleine uurtjes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Verwijderd schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 17:23:
[...]

Stiekem ging het feestje nog door tot in de kleine uurtjes :+
er zullen heel wat kroegjes vol gezeten hebben nog erna ja :+ helaas moest zwijntje weer terug naar Limabwe :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HanG-BuiK-ZwijN schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 17:24:
[...]

er zullen heel wat kroegjes vol gezeten hebben nog erna ja :+ helaas moest zwijntje weer terug naar Limabwe :+
Viel me wel op dat het een stuk minder chaotisch was dan de vorige meet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Verwijderd schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 17:29:
[...]

niemand hoefde op de beruchte rand te letten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 17:29:
[...]

Dat had er vermoedelijk mee te maken dat dit wat meer gepland was inplaats van een spontane actie. :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeef
Verwijderd schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 18:18:
[...]

Dat had er vermoedelijk mee te maken dat dit wat meer gepland was inplaats van een spontane actie. :Y
De groep was aanmerkelijk groter en er was al een andere borrel gepland. De belangrijkste reden is natuurlijk dat jullie een beetje heel moeten blijven. :+
Pagina: 1