foute pricewatch listing

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:10

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Topicstarter
Via deze post:
Kapoen in "Het grote Nikon F mount objectieven-topic v2015"

Kwam ik erachter dat voor een Tokina 100mm macro lens er volgens de pricewatch een Fullframe versie is en een Crop versie. Maar dat is niet zo. Er is alleen een fullframe versie. Het gaat om de combinatie met Nikon, bij Canon staat het wel correct.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:21

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Nomad schreef op maandag 30 november 2015 @ 11:24:
Via deze post:
Kapoen in "Het grote Nikon F mount objectieven-topic v2015"

Kwam ik erachter dat voor een Tokina 100mm macro lens er volgens de pricewatch een Fullframe versie is en een Crop versie. Maar dat is niet zo. Er is alleen een fullframe versie. Het gaat om de combinatie met Nikon, bij Canon staat het wel correct.
Volgens http://www.tokinalens.com...s/atxprofx/atxm100afprod/ bestaan er wel degelijk crop-versies:
Mounts
Canon Full Frame, Nikon Full Frame, Canon APS-C, Nikon APS-C
Dus de echte fout is dat de APS-C versie van Canon ontbreekt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-09 08:05

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Nee, de fout is dat dat compatibiliteitslijstje wordt geïnterpreteerd als een lijstje varianten ;)

Er is een Nikon en een Canon variant, beide zijn fullframe en daardoor dus per definitie ook compatible met de APS-C mounts van elk merk.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:10

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Topicstarter
Orion84 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 13:48:
Nee, de fout is dat dat compatibiliteitslijstje wordt geïnterpreteerd als een lijstje varianten ;)

Er is een Nikon en een Canon variant, beide zijn fullframe en daardoor dus per definitie ook compatible met de APS-C mounts van elk merk.
Precies, dat dus :)

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Nu schrijft tokina dat dus ook wel een beetje dubbelzinnig op, dus wat dat betreft kan ik me de fout voorstellen.

Specifieke APS-C lenzen zijn echter altijd een compleet zelfstandig product, voor zover ik weet is er geen een lens waar bij hetzelfde product daadwerkelijk een fullframe en een aps-c variant bestaat.

[ Voor 24% gewijzigd door Orion84 op 01-12-2015 13:52 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Orion84 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 13:51:
Nu schrijft tokina dat dus ook wel een beetje dubbelzinnig op, dus wat dat betreft kan ik me de fout voorstellen.

Specifieke APS-C lenzen zijn echter altijd een compleet zelfstandig product, voor zover ik weet is er geen een lens waar bij hetzelfde product daadwerkelijk een fullframe en een aps-c variant bestaat.
Thanks, noted.

Nu nog uitzoeken waarom er wel twee verschillende SKU's en EAN's zijn voor de Nikon-variant en welke in dit geval correct zijn :P

Edit: Blijkbaar zijn beiden goed, samengevoegd dus :)

[ Voor 3% gewijzigd door Glaanie op 01-12-2015 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Alleen even opletten dat T510001 niet gekoppeld wordt aan prijzen van "male circumcision kit" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Orion84 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 14:51:
Alleen even opletten dat T510001 niet gekoppeld wordt aan prijzen van "male circumcision kit" :+
Ik weet niet waar jij op zoekt, maar ik krijg vrijwel alleen maar resultaten van een of andere vage toilet/waskraan-combinatie :+ Sowieso denk ik dat de bij ons aangesloten shops dit niet snel zullen verkopen, zowel de toilet/waskraan als de "male circumsion kit" :p

Afbeeldingslocatie: http://www.idealstandard.lt/res/media/product/wcutout/thumb_1024/IdealStandard_T510001_web-cutout_60e59df5dec6c287e86552fe9b138c49.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Pagina: 1