Ik zit te kijken naar een Maxnomic stoel en nu vraag ik me af wat het verschil is tussen de Pro-chief en de Dominator uitvoeringen. Kan iemand mij dit vertellen? Op de site wordt ik niet bijzonder veel wijzer.
Misschien dat je wat linkjes naar de stoelen kan geven? Scheelt ons weer zoeken naar welke pagina je zit te kijken
Hier staan de stoelen: http://www.needforseat.de...-gaming--office/index.php
Toevallig dit weekend zelf in Vellmar geweest om alle stoelen te testen. Heb zelf uiteindelijk een Office-Comfort model meegenomen. Ik ben 190 cm en 96KG.
De grootste verschillen tussen de Pro Gaming en Office-Comfort:
-De zitting van de Office-Comfort is langer en breder dan de Pro Gaming en bij de Pro Gaming duwen de opstaande randen van de zitting nogal snel in je zitvlak als die wat breder is.
-De rugleuning van de Office-Comfort is iets langer dan de Pro-Gaming.
-De Office-Comfort heeft een ingebouwde lendesteun en je krijgt er standaard een hoofdkussen bij.
Vooral het verschil in lengte en breedte van de zitting heeft mij doen besloten voor een Office-Comfort model te aan, bij de Pro-Gaming zat ik gewoon minder lekker omdat dan de opstaande zijkanten van de zitting in je zitvlak drukken. Dus de keuze zal afhangen van jouw lengte, gewicht en postuur.
De grootste verschillen tussen de Pro Gaming en Office-Comfort:
-De zitting van de Office-Comfort is langer en breder dan de Pro Gaming en bij de Pro Gaming duwen de opstaande randen van de zitting nogal snel in je zitvlak als die wat breder is.
-De rugleuning van de Office-Comfort is iets langer dan de Pro-Gaming.
-De Office-Comfort heeft een ingebouwde lendesteun en je krijgt er standaard een hoofdkussen bij.
Vooral het verschil in lengte en breedte van de zitting heeft mij doen besloten voor een Office-Comfort model te aan, bij de Pro-Gaming zat ik gewoon minder lekker omdat dan de opstaande zijkanten van de zitting in je zitvlak drukken. Dus de keuze zal afhangen van jouw lengte, gewicht en postuur.
HD4Life @ Full-HD
Ik ben zelf 1.80 en 78KG. Om even naar Vellmar te gaan vond ik niet echt een optie, 3u enkele reis. Ik denk dat ik ga verzuipen in een office comfort. Als ik jou verhaal zo hoor zou een pro gaming wel moeten voldoen aan mijn verhoudingen denk ik.
Wat betreft het verschil tussen Pro chief & dominator, weet je toevallig of dit puur uiterlijk is of dat er ook nog echt verschil tussen de stoelen zelf zit?
Wat betreft het verschil tussen Pro chief & dominator, weet je toevallig of dit puur uiterlijk is of dat er ook nog echt verschil tussen de stoelen zelf zit?
Met 1.80 en 78KG zou ik zeker naar een Pro-Gaming gaan. Dan is een Office Comfort veel te grootOmisys schreef op maandag 30 november 2015 @ 12:00:
Ik ben zelf 1.80 en 78KG. Om even naar Vellmar te gaan vond ik niet echt een optie, 3u enkele reis. Ik denk dat ik ga verzuipen in een office comfort. Als ik jou verhaal zo hoor zou een pro gaming wel moeten voldoen aan mijn verhoudingen denk ik.
Alle stoelen in één serie zijn 100% identiek. Alleen de opdruk en visuele eigenschappen zijn anders, verder verschilt er niks wist de mevrouw van NeedForSeat mij te vertellen.
HD4Life @ Full-HD
Oke bedankt voor de info, dat wou ik graag weten.
Topic gaat op slot, SP is veel te karig en ik zie hier geen verdere discussie uit ontstaan.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.