notebook bios passw. bypass

Pagina: 1
Acties:

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Hej luitjes,

Ik heb enkele siemens 710 laptopjes op de kop kunnen tikken. Krokodilluh leruh handtassie's erbij LOL..

Maar er zit een Phoenix 4.0 bios op en een supervisor password :( en die krijg ik er dus niet uit. Heb er al eentje opengemaakt en de batterij los gehaald maar had geen zin. Het wachtwoord staat er nog steeds in.

Heb al heel veel gezocht op internet maar de dingen die ik vindt van override passwords die werken niet of zijn te lang etc.

Iemand ervaring met of de bios of de laptop's. Misschien dat ik nog ergens een jumper moet verzetten ofzo maar zou niet weten welke. Was al een leuk verhaal opzich om er eentje uitelkaar te halen en weer inelkaar te zetten en het nog laten werken ook.

Please help?!?!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

bij bepaalde laptops moet je de accu('s) en de backup batterij van het cmos er soms een uur of langer uithalen. bovendien kunnen er 2 backup batterijen van verschillende types in zitten (ik heb het meegemaakt) dus soms moet je even zoeken of je wel echt de goede te pakken hebt.

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
ja ik heb de accu en cmos batterij 5 min uitgehaald terug gelpugd en terug inelkaar gebouwd.

Hmm morgen nog maar es doen dus.

nog meer tips iemand ?

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 13:00

Diamon

The Weird One

Neem maar effe contact via ICQ met mij op.
Ik heb hier wel een proggie die misschien 8er dat w8woord kan komen.

Mzzl Diamon

And The Only One

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-09 19:10
Er zijn ZAT programma's die de BIOS voor je kunnen resetten en DUS ook dat wachtwoord eraf halen...heb ik zelf tot 3 maal toe moeten doen bij laptops :)

Geef mij maar een Warsteiner.