Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:08
Hoi.

Sommige van jullie worden waarschijnlijk wekelijks of misschien wel dagelijks benaderd door headhunters of recruiters. Vaak met een heel mooi aanbod, maar is dat in de praktijk ook zo? Heeft die recruiter enig idee waar het werk inhoudelijk over gaat? Kijken ze wel naar je LinkedIn profiel voordat ze contact met je opnemen? Of heb je het idee dat er een breed net wordt uitgegooid zonder dat er naar jou wordt gekeken?

En dat is nog maar de helft. Want hoe zorg je ervoor dat je die perfect baan niet mist tussen al die aanbiedingen als je zelf gaat zoeken? Heb je het idee dat je het aanbod goed in beeld hebt bij de huidige sites of mis je iets? Ook al zoek je nu geen nieuwe baan, dat kan natuurlijk in de toekomst anders zijn.

Kortom, de huidige manier van werven, wat vinden jullie daar eigenlijk van?

Om je in de toekomst écht te kunnen helpen bij het vinden van een baan, horen we van Tweakers en Intermediair graag wat jouw ervaringen, wensen en ideeën zijn rondom het vinden van een baan. Hiervoor willen we graag een keer met jou om tafel. Zou jij op dinsdag 15 of woensdag 16 december in de avond met ons willen praten over jouw ervaringen, wensen en ideeën rondom het vinden van een baan?

We zoeken voor deze gesprekken twee keer 6 personen. Je bent werkzaam in de ICT of je zit aan het einde van je ICT opleiding. Je bent beschikbaar op 15 of 16 december vanaf 18.30. Het programma duurt tot 21:30. In principe op Tweakers HQ in Amsterdam, maar bij voldoende animo kunnen we ook een van de twee meetings ergens anders plannen. Wij zorgen voor een voedzame maaltijd, ruimte voor een goed gesprek en een rondleiding op Tweakers HQ. Uiteraard ontvang je een Tweakers-waardig bedankje voor je moeite en vergoeden we je reiskosten.

Heb je interesse? Geef je in onderstaande poll op.

Tweakers & Intermediair banengesprek

Vul alleen JA in als je ook echt kan! 15 of 16 december vanaf 18:30 in Amsterdam op Tweakers HQ.

Poll

De opties zijn uitgeschakeld omdat de deelname gesloten is

Aantal stemmen: 125. Deelname gesloten op 13-12-2015 10:36. Stemmen is niet meer mogelijk.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/6j5cPKO8MpL2Z0uOsAOqUdB8/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:37

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Ik krijg onderstaand resultaat:
404 Not Found
De pagina 'http://tweakers.net/ext/pollvote.dsp?PollID=1953' kon helaas niet gevonden worden.
Het lijkt me dat er nog iets getweakt moet worden ;)

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:30
Ik heb wel interesse, wil heel graag meedoen maar heb eigenlijk de hele maand december geen tijd... :(
Die optie mis ik nog, dus als je nog gaat tweaken.

On a sidenote, niet voor mij relevant omdat ik toch niet kan maar hoe zit het met parkeergelegenheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Craven schreef op maandag 30 november 2015 @ 15:07:
Ik heb wel interesse, wil heel graag meedoen maar heb eigenlijk de hele maand december geen tijd... :(
Die optie mis ik nog, dus als je nog gaat tweaken.

On a sidenote, niet voor mij relevant omdat ik toch niet kan maar hoe zit het met parkeergelegenheid?
Pssst:
Ik kan niet op 15 of 16 december, maar heb wel interesse in het onderwerp.
Staat gewoon als optie hoor. ;)

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-07 10:08

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Craven schreef op maandag 30 november 2015 @ 15:07:

Aangezien het een avondprogramma is zal de (afgesloten, gratis) parkeerplaats bij kantoor vrij leeg zijn. En daar is ruimte voor ruim 100 auto's. Parkeren is in Amsterdam Noord niet een heel groot probleem.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
Hero of Time schreef op maandag 30 november 2015 @ 15:23:
[...]

Pssst:

[...]

Staat gewoon als optie hoor. ;)
Mjah maar daarbij had ik de stiekeme aanname in mijn hoofd al gemaakt dat dat een andere dag in december was en dan kan ik dus ook niet.
Maar goed ik zal de aanname maar even laten varen ja.
Kees schreef op maandag 30 november 2015 @ 15:26:
[...]

Aangezien het een avondprogramma is zal de (afgesloten, gratis) parkeerplaats bij kantoor vrij leeg zijn. En daar is ruimte voor ruim 100 auto's. Parkeren is in Amsterdam Noord niet een heel groot probleem.
Dat scheelt al, nice.

[ Voor 32% gewijzigd door Craven op 30-11-2015 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-05 11:56
Vinden jullie twee keer 6 personen representatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
Saybia schreef op maandag 30 november 2015 @ 17:55:
Als dat 6 goed uitgekozen personen zijn vind ik dat best representatief. Ik weet ook niet of het onderdeel is van een groter geheel. Het is geen doen om tientallen personen persoonlijk te interviewen en de antwoorden goed te verwerken. Persoonlijke interviews doe je kleinschalig, voor massa info doe je digitale meuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-05 11:56
Hoe gaan ze dan de mensen selecteren? Alleen mensen met een baan? Mensen die net hun baan kwijt zijn? Langdurige werklozen? Mensen die voor grote firma's hebben gewerkt? ZZP-ers? ICT is een hele brede sector... Mbo? Hbo? Ik kan zo nog wel even doorgaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Het groene is toch niet wat ik gekozen heb :? Dan heb ik wel heel blind geklikt 8)7

Interessant onderwerp. Ik ben nu net 2,5 jaar klaar met mijn opleiding en heb op zich een heel prettige carriere bij mijn huidige werkgever, maar ik merk wel dat ik het lastig vind om uit te vinden wat voor mogelijkheden en verantwoordelijkheden er elders te verkrijgen zijn.

Dat is voor nu een groot deel gut-feeling, want ik heb geen idee hoe dat aan te pakken. En van de recruiters die je dan wel te spreken krijgt heb ik ook geen hele hoge pet op. Voor ik antwoord op mijn vragen zal krijgen moet ik zover het proces in en door dat ik daar dan weer geen zin in heb. Zeker omdat je ook geen valse verwachtingen wil scheppen naar een andere partij, en daarbij heb je zelf ook geen tijd en zin om zoiets te doorlopen.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Saybia schreef op maandag 30 november 2015 @ 17:55:
Uiteindelijk niet, maar voor de fase waar we nu in zitten is het voldoende. Het liefst ging ik dat gesprek met heel WI aan. Logistiek wordt dat lastig. ;)
Hooglander1 schreef op maandag 30 november 2015 @ 18:27:
Het groene is toch niet wat ik gekozen heb :? Dan heb ik wel heel blind geklikt 8)7
Groene is meest gekozen.

[ Voor 26% gewijzigd door zeef op 30-11-2015 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 11:36
Craven schreef op maandag 30 november 2015 @ 18:00:
[...]
Als dat 6 goed uitgekozen personen zijn vind ik dat best representatief. Ik weet ook niet of het onderdeel is van een groter geheel. Het is geen doen om tientallen personen persoonlijk te interviewen en de antwoorden goed te verwerken. Persoonlijke interviews doe je kleinschalig, voor massa info doe je digitale meuk.
Klopt, maar dan is een simpele poll niet direct de geschikte manier om een representatief panel te krijgen. Ik ben bang dat Zeef profielen mag gaan doorspitten om uit te vissen wat tweakers gereageerd hebben.

Maa ik snap wel dat Intermediair zich zorgen maakt. Ze zijn geen LinkedIn en geen StackOverflow, dus dan is de reële vraag of je uberhaupt moet doorgaan. De nummer 3 positie is bepaald niet benijdenswaardig. Dat is MySpace, Yahoo en Windows Phone gebied. "Tweakers IT banen" heb ik net voor de gein nog eens bekeken, en dan is mijn eerste gedachte toch "stagair aan het werk". De keuze tussen U en jij is niet eens consistent! Waarom is dat belangrijk? Is dat geen detail? Nee. Zo'n site is puur communicatie, en moet dus een communicatieplan hebben. Een consistente stijl en toon hoort daarin. En als ik dan even voor de lol doorzoek op "C++" en 57 vacatures vindt waarvan exact 0 over C++ gaan, dan bevestigt dat natuurlijk die amateuristische indruk nog eens.

Met m'n andere pet op eens gekeken naar de werkgevers site. Die is zo mogelijk nog erger. Ik weet hoe lastig het is om goede mensen bij mijn vacatures te vinden, en mijn vacature specifiek bij hen onder de aandacht te brengen. "437.000 CV's" is precies wat ik niet wil horen. Paradox of Choice zou bekend moeten zijn bij Intermediair, "437.000 CV's" communiceert exact het tegenovergestelde.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik weet niet of Paradox of Choice relevant is als je het over het aantal CV's hebt. Als daar 250 CV's had gestaan, geloof je als werkgever natuurlijk totaal niet dat daar toevallig jouw ideale match tussen zit :) Het is niet alsof de werkgever een keuze moet maken tussen al die 437k CV's, dat zal middels filters teruggebracht worden tot een tiental CV's o.i.d.

Maar goed, ik ben werktuigbouwkundig ingenieur en geen ICT'er, dus ik ben niet helemaal representatief voor dit onderzoek. Enige ervaring met recruiters heb ik wel en de ervaring is dat er alleen naar je voorgaande functietitels gekeken is en dat lezen wat je nou precies hebt gedaan (of überhaupt wat je opleiding is) teveel moeite is. Ik zoek zelf mijn vacature wel en daarin word ik vooral gehinderd door tientallen detacheringsbureau's die dezelfde vacature plaatsen.

[ Voor 8% gewijzigd door Grrrrrene op 01-12-2015 07:17 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
MSalters schreef op maandag 30 november 2015 @ 22:44:
[...]

Klopt, maar dan is een simpele poll niet direct de geschikte manier om een representatief panel te krijgen. Ik ben bang dat Zeef profielen mag gaan doorspitten om uit te vissen wat tweakers gereageerd hebben.

Maa ik snap wel dat Intermediair zich zorgen maakt. Ze zijn geen LinkedIn en geen StackOverflow, dus dan is de reële vraag of je uberhaupt moet doorgaan. De nummer 3 positie is bepaald niet benijdenswaardig. Dat is MySpace, Yahoo en Windows Phone gebied. "Tweakers IT banen" heb ik net voor de gein nog eens bekeken, en dan is mijn eerste gedachte toch "stagair aan het werk". De keuze tussen U en jij is niet eens consistent! Waarom is dat belangrijk? Is dat geen detail? Nee. Zo'n site is puur communicatie, en moet dus een communicatieplan hebben. Een consistente stijl en toon hoort daarin. En als ik dan even voor de lol doorzoek op "C++" en 57 vacatures vindt waarvan exact 0 over C++ gaan, dan bevestigt dat natuurlijk die amateuristische indruk nog eens.

Met m'n andere pet op eens gekeken naar de werkgevers site. Die is zo mogelijk nog erger. Ik weet hoe lastig het is om goede mensen bij mijn vacatures te vinden, en mijn vacature specifiek bij hen onder de aandacht te brengen. "437.000 CV's" is precies wat ik niet wil horen. Paradox of Choice zou bekend moeten zijn bij Intermediair, "437.000 CV's" communiceert exact het tegenovergestelde.
En daarom ook een aantal ideeën om het (soms radicaal) anders te doen die ik graag met jullie zou willen bespreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

Grrrrrene schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 07:16:
[...]
Ik zoek zelf mijn vacature wel en daarin word ik vooral gehinderd door tientallen detacheringsbureau's die dezelfde vacature plaatsen.
AMEN!

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ik zoek zelf mijn vacature wel en daarin word ik vooral gehinderd door tientallen detacheringsbureau's die dezelfde vacature plaatsen.
With ^ , dat maakt het heel erg onoverzichtelijk.
zeef schreef op maandag 30 november 2015 @ 10:42:
Sommige van jullie worden waarschijnlijk wekelijks of misschien wel dagelijks benaderd door headhunters of recruiters.
In mijn geval nooit :/

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zilla
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:40
Interessant, gezien ik de afgelopen tijd zelf opzoek ben gegaan naar een nieuwe baan.
[...]
Komt me bekend voor.

Ook is het zo dat je veel "spook" vacatures tegenkomt van die bureaus.
Sommige proberen zelfs via jou, terwijl je nog niet aangenomen bent, binnen te komen bij het bedrijf waar je zelf net gesolliciteerd hebt. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 11:36
Ik weet niet of Paradox of Choice relevant is als je het over het aantal CV's hebt. Als daar 250 CV's had gestaan, geloof je als werkgever natuurlijk totaal niet dat daar toevallig jouw ideale match tussen zit :) Het is niet alsof de werkgever een keuze moet maken tussen al die 437k CV's, dat zal middels filters teruggebracht worden tot een tiental CV's o.i.d.
Kortom, de waarde zit 'm niet zozeer in die 437000 CV's, maar in goede filters.

Overigens is mijn tweede gedachte bij die 437k dat het dus vol met dubbele CV's zit, via de gebruikelijke spammers, en oude CV's.

Fundamenteel is het probleem natuurlijk dat dit over Werving en Selectie gaat, en Selectie is het moeilijke deel daarvan. "437.000" impliceert dat Intermediair goed is in het makkelijke deel, werving.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-07 09:14

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Ik word echt dagelijks benaderd, vooral door headhunters met generieke berichten die ze naar massa's mensen sturen waarschijnlijk. En ook door veel headhunters die mij graag willen toevoegen op linked in "omdat ze graag in contact willen komen met mij", terwijl dit waarschijnlijk vooral toegang gaat geven tot mijn netwerk...

Aangezien er een tekort in hoog opgeleid IT personeel is, kan ik me voorstellen dat ze zo te werk gaan, echter betekend dit dat ik eigenlijk nooit naar een vacature kijk, want toch algeneem geblaat. Snap niet dat "ze" dat niet door hebben. (Of misschien werkt het gewoon wel??)

Daarnaast lijkt een andere tactiek die ik tegenwoordig tegenkom is foto's van iets te mooie vrouwen, die iets te schaars gekleed zijn die met mij een vacature willen bespreken tijdens een diner of iets dergelijks. Daar ga ik ook niet in mee.

Ik ben wel geinteresseerd, echter kan niet die dagen, dus lees graag de uitkomst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

Ach, zo had ik laatst een recruiter die ook op een enkele hit van één term (afkorting) dacht dat hij een leuke job voor me had. Helaas was het een totaal ander vakgebied waar diezelfde afkorting iets totaal anders betekent. Ik heb hem maar een mailtje gestuurd met het verzoek om mij uit zijn database te verwijderen in verband met de extreme mismatch. Daar heb ik geen antwoord meer op gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:55
Wat kan een website anno 2015 nog toevoegen? Ik denk vooral: geen spookvacatures plaatsen. Dus geen recruitment agencies, W&S bureaus etc. Om voor een kandidaat meerwaarde te hebben, moet je daar heel scherp op zijn.

Detacheringsbedrijven zijn in deze een grijs gebied. Ze nemen wel mensen aan op hun eigen payroll, maar uiteindelijk zijn ze voornamelijk vacatures bij hun klanten aan het staffen. Dat is grofweg 80% van de detacheringsmarkt. Bij sommige detacheerders ligt dat er meer bovenop (denk aan de bedrijven die detavast werven). Bij andere ligt het iets genuanceerder.

Verder heeft een vacaturesite meerwaarde als alle vacatures helder zijn over de inhoud van de functie (wat voor project / productlijn gaat de kandidaat aan werken en wat zijn de technologieen waarmee gewerkt wordt) en de omgeving (denk aan beschrijving van de organisatie en de locatie, de Joel score etc.). Er is nogal een verschil tussen werken bij een corporate in een gereguleerde markt en een startup op een gehuurde verdieping. Op dit punt scoren de detacheerders uit het "grijze gebied" ondermaats, ze kunnen niet op voorhand aangeven waar de kandidaat moet gaan werken.

Tot slot is het voor een kandidaat prettig om financieel oninteressante vacatures direct te kunnen filteren. Daarvoor is het nodig dat er tenminste een concrete salarisindicatie in de vacature wordt genoemd.

Als je deze principes strikt toepast, hou je misschien niet zoveel vacatures over, maar kun je wel een naam vestigen van een site waar kandidaten graag komen. Dat helpt op zijn beurt om adverteerders te blijven selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

t_captain schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 15:24:
[...]
Tot slot is het voor een kandidaat prettig om financieel oninteressante vacatures direct te kunnen filteren. Daarvoor is het nodig dat er tenminste een concrete salarisindicatie in de vacature wordt genoemd.
Inderdaad, vacatures waarbij een "marktconform" salaris wordt beloofd, gaan bij mij tegenwoordig direct de prullebak in, zeker als ze daarbij ook nog beloven dat ik er in salaris op vooruit zal gaan. Dan heb ik nog meer respect voor vacatures waarin ze een bepaalde range aangeven waarbij de bovenkant nog altijd meer dan € 1.000,- lager ligt dan mijn huidige salaris (wat al een paar jaar niet omhoog is gegaan :( ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:55
Slecht betalende werkgevers zullen eerder geneigd zijn om de beloning te verhullen dan goed betalende werkgevers. Verhullen kan zowel middels wazige termen zoals "marktconform", als door helemaal geen indicatie te noemen. Waarmee je als kandidaat kunt aannemen dat de vacature ondergemiddeld of in de middenmoot betaalt.

Als je al een paar stappen in je carriere hebt gezet, zit je meestal qua salaris boven die grijze middenmoot en zijn alle vacatures zonder concrete salarisindicatie oninteressante clutter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antrax
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:11
Yezs 15de!

Edit; als ik dus ge-vote heb voor de 15de, loten jullie daaruit de mensen die willen komen?

[ Voor 82% gewijzigd door Antrax op 01-12-2015 19:40 ]

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-07 13:07
Op zich wel interessant. Ben zelf een Java Dev met zo'n 15 jaar ervaring dus ik krijg nogal wat recruiters op LinkedIn. Ik vraag me alleen af wat een gesprek met mij voor waarde zou hebben voor Intermediair: ik heb nl. niet zo veel met Intermediar. Als ik een nieuwe baan zou proberen te vinden zou ik dat toch via m'n bestaande netwerk van recruiters doen. Daarnaast gaat m'n volgende stap hoogstwaarschijnlijk niet weer loondienst zijn. Daarnaast is het ook maar net de vraag wat hun focus is: starters in de markt versus seniors.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Hydra schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 22:12:
Op zich wel interessant. Ben zelf een Java Dev met zo'n 15 jaar ervaring dus ik krijg nogal wat recruiters op LinkedIn. Ik vraag me alleen af wat een gesprek met mij voor waarde zou hebben voor Intermediair: ik heb nl. niet zo veel met Intermediar. Als ik een nieuwe baan zou proberen te vinden zou ik dat toch via m'n bestaande netwerk van recruiters doen. Daarnaast gaat m'n volgende stap hoogstwaarschijnlijk niet weer loondienst zijn. Daarnaast is het ook maar net de vraag wat hun focus is: starters in de markt versus seniors.
Je mening is zeker van meerwaarde. Om de ideeën bij je te toetsen bijvoorbeeld. Dat je er zelf (waarschijnlijk :P) niets mee gaat doen wil nog niet zeggen dat je geen mening over de inhoud kunt hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
zeef schreef op woensdag 02 december 2015 @ 11:06:
[...]

Je mening is zeker van meerwaarde. Om de ideeën bij je te toetsen bijvoorbeeld. Dat je er zelf (waarschijnlijk :P) niets mee gaat doen wil nog niet zeggen dat je geen mening over de inhoud kunt hebben. :)
Okay. Ik weet niet 100% zeker of ik dan kan maar je mag me op de lijst zetten. Ik werk in A'dam dus het is redelijk op de route :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Hydra schreef op woensdag 02 december 2015 @ 12:22:
[...]

Okay. Ik weet niet 100% zeker of ik dan kan maar je mag me op de lijst zetten. Ik werk in A'dam dus het is redelijk op de route :)
Je moet zelf even klikken op

Tweakers & Intermediair banengesprek

Vul alleen JA in als je ook echt kan! 15 of 16 december vanaf 18:30 in Amsterdam op Tweakers HQ.

Poll

De opties zijn uitgeschakeld omdat de deelname gesloten is

Aantal stemmen: 125. Deelname gesloten op 13-12-2015 10:36. Stemmen is niet meer mogelijk.

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Had ik al gedaan :) Bedoelde 't in de figuurlijke zin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
_o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giesber
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08-07 09:45
Ik heb daar ook wel interesse in, en op zich kan ik de 16e. Alleen is Amsterdam wat ver vanuit België. Als het in de buurt van bijvoorbeeld Eindhoven (of Maastricht) zou doorgaan wil ik er wel een avondje voor vrijmaken.
Pagina: 1