ISDN of....?

Pagina: 1
Acties:

• bavara
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-07 07:44
Hallo allemaal,
Ik heb even een vraagje. Hier thuis zijn we inmiddels aan wat extra lijnen toe, maar we weten niet waar we voor moeten kiezen. ISDN is het eerste waar je aan denkt, maar er zijn natuurlijk veel meer mogelijkheden. Kunnen jullie even wat tips geven wat de keuze voor ons makkelijker kan maken?

Alvast bedankt! :7

• Skate2000
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-12-2024
ISDN, waarom niet? is prima, ben er zelf wel tevreden mee hoor

Verwijderd

Neem ADSL (Mxstream) dan ben je gelijk van je telefoontikken af wanneer je aan het internetten bent

Verwijderd

edit:
blaat
verkeerd gelezen sorry ;)

• HariZ
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-02 21:51
Op woensdag 20 juni 2001 13:21 schreef mafiasven het volgende:
gewoon kabel nemen :)
hij heeft het niet echt over internet volgens mij... toch?? :?

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Nu online

Wokschotel

Op 6 wielen

ISDN lijkt me prima. Standaard heb je 2 aderparen naar je huis lopen, je zou dus 2 x ISDN = 4 kanalen kunnen krijgen. En als je echt meer wil is dat ook nog wel te regelen. Neem er een leuke centrale bij, en klaar ben je.

• bavara
Op woensdag 20 juni 2001 13:22 schreef HariZ het volgende:

[..]

hij heeft het niet echt over internet volgens mij... toch?? :?
Jawel dat moet ik er ook mee gaan doen

Verwijderd

Even helemaal offtopic en mierenneukerig, maar in je sig staan: "hun staan 1-0 achter", dat moet dus "zij staan 1-0 achter" zijn.

• bavara
Op woensdag 20 juni 2001 13:57 schreef 208 het volgende:
Even helemaal offtopic en mierenneukerig, maar in je sig staan: "hun staan 1-0 achter", dat moet dus "zij staan 1-0 achter" zijn.
Om heel even offtopic te blijven: Heb je ooit Johan Cruijff horen praten? Waarschijnlijk niet, want dan had je geweten dat hij ALTIJD hun in plaats van zij zegt!! |:(

Maar nu weer ontopic graag? :)

• bavara
Op woensdag 20 juni 2001 13:17 schreef DSanka het volgende:
Neem ADSL (Mxstream) dan ben je gelijk van je telefoontikken af wanneer je aan het internetten bent
Mxstream, kunnen jullie me daar even wat meer over vertellen?

• Rtificial
  • Laatst online: 12-08 10:32

Rtificial

as fake as can be

Specifiek voor jouw situatie: je hebt meer lijnen nodig, hoeveel meer? MXstream zorgt ervoor dat je telefoonlijn vrij komt voor wat betreft internet, ISDN geeft je beschikbaarheid over 1 extra lijn, 2 ISDN aansluitingen dus over 3 extra lijnen.

"Don't blow out my candle if you want yours to shine brighter..."

• bavara
Op woensdag 20 juni 2001 16:32 schreef Rtificial het volgende:
Specifiek voor jouw situatie: je hebt meer lijnen nodig, hoeveel meer? MXstream zorgt ervoor dat je telefoonlijn vrij komt voor wat betreft internet, ISDN geeft je beschikbaarheid over 1 extra lijn, 2 ISDN aansluitingen dus over 3 extra lijnen.
Zo'n drie lijnen zou goed zijn. Heb je bij MXstream geen extra lijnen? :? Misschien moet ik aan zo'n ISDN-doos gaan denken..
Pagina: 1