Ik heb een Seat Ibiza ecomotive van 2010. Hij heeft pakweg 90.000km. Altijd tijdig onderhoud gehad en nooit problemen gehad.
Zelfs nooit een panne gehad.
Ik heb hem nu al enkele maanden / bijna jaar uitgeleend aan mijn broer omdat ik een bedrijfswagen heb. Natuurlijk krijgt hij de eerste panne op zijn ......
Wat gebeurder :
Tijdens de middag ging hij gewoon een broodje halen. Geen probleem alles top in orde. In de avond wil hij wegrijden naar huis.
Hij rijdt achteruit en dan naar voor (zoals ge meestal doet
). Na welgeteld 10 - 20 meter valt hij uit. Niet meer aan te krijgen.. Hij had het gevoel dat de achterwielen blokkeerd een toen stillviel. (dit lijkt me straf omdat ik vanachter gewoon Trommels heb). Mijn ander broer is met startkabels naar daar gegaan. Dit helpt ook volledig niet. We gaan hem vandaag zelf slepen met vanal (geen VAB).
Heeft iemand dit ooit al eens aan de hand gehad ? of mogelijke verklaring voor ? (ik ben namelijk wat ongerust en de garage kan nog wel even op zich laten wachten voor onderzoek ernaar)
Weet dat het moeilijk is om dit vanop afstand te gokken. (ik lees zo dingen over distributieriem kapot en dat zorgt voor grote schade en dat wil ik dus liever niet)
Dank je
Zelfs nooit een panne gehad.
Ik heb hem nu al enkele maanden / bijna jaar uitgeleend aan mijn broer omdat ik een bedrijfswagen heb. Natuurlijk krijgt hij de eerste panne op zijn ......
Wat gebeurder :
Tijdens de middag ging hij gewoon een broodje halen. Geen probleem alles top in orde. In de avond wil hij wegrijden naar huis.
Hij rijdt achteruit en dan naar voor (zoals ge meestal doet
Heeft iemand dit ooit al eens aan de hand gehad ? of mogelijke verklaring voor ? (ik ben namelijk wat ongerust en de garage kan nog wel even op zich laten wachten voor onderzoek ernaar)
Weet dat het moeilijk is om dit vanop afstand te gokken. (ik lees zo dingen over distributieriem kapot en dat zorgt voor grote schade en dat wil ik dus liever niet)
Dank je