Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

CPU Clearance

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen.

Ik ga binnenkort mijn eerste computer bouwen. Nu heb ik een vraag ivm de 'fouten'-marge van dimensies omtrent CPU-koeling.

In mijn geval, een Hyper212 EVO, welke een hoogte heeft van 159mm? Bij het zoeken van een behuizing, kijk ik naar de dimensies en kom ik waarden tegen zoals 160mm CPU-clearance. Wil dit dan zeggen dat koelers met een dimensie rond de 160mm voldoende ruimte hebben? In de zin dat de 160mm een richt waarde is.

Of is het effectief zo dat in mijn geval er maar 1mm tussen de behuizing en de koeler zal hebben?

Alvast bedankt aan iedereen voor de hulp en tips.

Mvg Phughy :)

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12:18

br00ky

Moderator Harde Waren
159mm hoog past in een behuizing die 160mm als maximum heeft. Zo simpel is het :). Zelfs 159mm zou goed zijn. Niet moeilijk denken ;).

Verwijderd

Topicstarter
br00ky schreef op zondag 29 november 2015 @ 21:50:
159mm hoog past in een behuizing die 160mm als maximum heeft. Zo simpel is het :). Zelfs 159mm zou goed zijn. Niet moeilijk denken ;).
Ok! Super! Dank je wel. Ja ik vreesde voor mogelijke krappe situaties waar het eventueel niet zou lukken! :D