Half Life: Blue Shift

Pagina: 1
Acties:

• looskuh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-12-2024
edit:
danku

Nog 43 seconden en dan heb ik 'm. (Ik zie de postbode aankomen zullen we maar zeggen).

Las op Gamespot dat ie niet ZO denderend was. Maar er schijnt een graphics-patch bij te zitten waardoor alles wat mooier wordt.

Ik ben benieuwd, ik laat het jullie dalijk wel weten.

Verwijderd

LOL, het is blue shift.

Hij valt idd tegen, veels te kort maar wat verwacht je ook van iets wat eigenlijk een extra-tje was bij de dc versie en later als addon is uitgebracht.

En als je vast komt te zitten moet je hier zijn: [topic=154924]

Verwijderd

Op woensdag 20 juni 2001 12:54 schreef looskuh het volgende:
Nog 43 seconden en dan heb ik 'm. (Ik zie de postbode aankomen zullen we maar zeggen).

Las op Gamespot dat ie niet ZO denderend was. Maar er schijnt een graphics-patch bij te zitten waardoor alles wat mooier wordt.

Ik ben benieuwd, ik laat het jullie dalijk wel weten.
en???? wat vind je ervan????

• looskuh
Godsamme waarom heb ik daar nou "Blood" Shift neergezet?? Damn!

Maargoed, ondanks dat ik vast zit is ie weer vet :)

Aangezien HL m'n favoriete game is kan dat ook niet anders. Hij is nog niet zo vet als HL of OpFor, maar wat niet is kan nog komen. :)

(Vastzitten is echter altijd irritant :-/)

Leuke effecten en spanning, nu morgen even kijken hoe ik verder moet. (Misschien dat iemand 't weet? 2e level, vlakbij garbage disposer. Je zet een knop om, er komt een lift naar beneden. Je springt naar beneden het water in. Daar is de disposer, een kapotte lift, en er komen kisten naar beneden gevallen. Hoe daar verder??)

Verwijderd

Die kratjes worden vermalen, wat gebeurd er met een kratje met een explosieve inhoud als die vermalen wordt? :)

Verwijderd

Lees FF 1 van de 15 andere Blue Shift Topics.

Half GoT heeft 'm al uitgespeeld :)

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Half-Life zuigt best wel IMHO... Het bugt als de tering en heeft veel te hoge systeem eisen als je het mij vraagd |:( Heb Blue shift trouwens nog niet gespeeld heb hem wel op m'n pc :)

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Op woensdag 20 juni 2001 21:26 schreef HlpDsK het volgende:

Half GoT heeft 'm al uitgespeeld :)
m2 net op medium

het klooste vond ik met die explosive. dat je die vat er op moet zetten tjee was wel 3 min bezig omdat tezoeken, rest was simpel (en zeker dat ik al 2 jaar TFC speel)

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• IceStorm
  • Laatst online: 11-11 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Zullen we de topic titel maar even aanpassen :P ?

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Op woensdag 20 juni 2001 22:03 schreef IceStorm het volgende:
Zullen we de topic titel maar even aanpassen :P ?
vond Blood shift wel leuk :p

maar wie weet hou je in HL mouse 4 en 5 kan gebruiken?
tfc lukt wel maar Blue Shit niet

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• Potatoman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-11 20:15

Potatoman

koniwa

Op woensdag 20 juni 2001 23:39 schreef Bass64 het volgende:

[..]

vond Blood shift wel leuk :p

maar wie weet hou je in HL mouse 4 en 5 kan gebruiken?
tfc lukt wel maar Blue Shit niet
Als je een MS muis hebt gewoon ff pageup &down ofzo mappen naar die toetsen. Als je een logitech of andere muis hebt: geen flauw idee :)

The cyclographing developer

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
Op woensdag 20 juni 2001 21:31 schreef Matthijsje het volgende:
Half-Life zuigt best wel IMHO... Het bugt als de tering en heeft veel te hoge systeem eisen als je het mij vraagd |:( Heb Blue shift trouwens nog niet gespeeld heb hem wel op m'n pc :)
hoge systeemeisen?????? man voor hoe het eruitziet vind ik de eisen echt meevallen hoor, je kan t makkelijk spelen op een pentium 133 dacht ik.....

PIII 800@804 Mhz

• looskuh
Ja idd wel erg kort ja. Vannacht half uurtje, vandaag 4, 4,5, en dat is inclusief eten, dus ik denk zo'n 4 uur. Wel behoorlijk kort.. Maargoed, ik vonnem toch wel de download waard.
Zei ik download? Ik bedoelde aankoop.

D'r zaten op zich wel vette actie-scenes in. En die samenwerking met Dokter Rosenberg was ook wel cool. :)

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Op woensdag 20 juni 2001 21:31 schreef Matthijsje het volgende:
Ik weet niet wat voor PC jij hebt maar ik draaide Half-Life op een Pentium 100 met 16mb VLOEIEND op 800x600 software. Verder is het wel apart dat Counter-Strike op een P200 nauwelijks draait. Kennelijk vereist die gewoon meer. "Bugt als de tering" zal ook wel aan jouw PC liggen. In multiplayer kunnen er nog wel eens rare dingen gebeuren maar in single player is het volgens mij toch echt stabiel :?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Op donderdag 21 juni 2001 05:23 schreef Captain Pervert het volgende:

[..]

Ik weet niet wat voor PC jij hebt maar ik draaide Half-Life op een Pentium 100 met 16mb VLOEIEND op 800x600 software. Verder is het wel apart dat Counter-Strike op een P200 nauwelijks draait. Kennelijk vereist die gewoon meer. "Bugt als de tering" zal ook wel aan jouw PC liggen. In multiplayer kunnen er nog wel eens rare dingen gebeuren maar in single player is het volgens mij toch echt stabiel :?
oh?

Hoe heb jij die systeem check omzeilt bij de installatie want hier wil hij hem echt niet installeren op mijn p133 16mb.

Verwijderd

kijk hier [Dat mag hier dus niet, lees de FAQ maar eens aub]
Pagina: 1