Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al veel rond gezocht maar weet het nog steeds niet.

Weet iemand of dat de MSI Gaming Series GT72 6QD-064NL G-Sync heeft of niet? Sommige shops geven aan van wel, en de meeste negeren het hele G-Sync verhaal als ik de specificaties door lees. Vind het heel lastig om er uit te komen aangezien er ook nog eens 110982 type nummers zijn, en ieder land weer zijn eigen variant heeft. :s

Índien er geen G-Sync op zit dan kom ik bij de volgende drempel, een Alienware 17 of de MSI, iemand die me kan helpen met de keuze? ;) Prijs gaat het in dit geval niet om. Dat de Alienware17 G-Sync ondersteund heb ik nergens kunnen vinden, denk dat het scherm maar 60hz is, maar ook dat is niet te vinden... wat een duidelijkheid overal..
Asus heeft nog geen Skylake helaas.

Help!
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij heeft de AW17 geen G-Sync.

De MSI als het goed is wel: http://www.msi.com/produc...ator-G.html#hero-overview

Meestal als het om een optionele feature gaat dan meldt MSI dit, bijvoorbeeld bij de SSD van dit toestel:

- NVMe M.2 SSD by PCIe Gen3 X4 up to 2200MB/s speed (Optional)

Je kan natuurlijk altijd kijken of je even contact kan opnemen met MSI.

Overigens heb ik geen ervaring met Alienware, maar de MSI GE72 die ik onlangs heb aangeschaft is werkelijk een juweeltje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 00:08
Skylake heeft voor mij niet veel voordelen,wat zijn de voordelen voor jou?

Aangezien je toch in deze prijsklasse zoekt,ik heb een Asus G751JY,met 980m en wel een iets oudere CPU voor hetzelfde geld. Maar dus met een betere videokaart.

Met G-synch(wat een must is dat!),75hz ips,met een zeer goed scherm.En is zeer stil onder gamen,met goede koelprestaties.
Verder geen Ghosting,te zien,met BF4.

Enige nadeel,geluid uit speakers(zeer matig) en het stroeve oppervlak van het touchpad.En de plastic dvd lade, :X ,die is maar van matige kwaliteit

Dat de Alienware alleen maar 60 hz is, zou voor mij al een no go wezen,maar ik weet niet welke games je speelt :) .

Verder zou ik dus vooral ook kijken naar hoe de koeling geregeld is en naar de kwaliteit van het scherm,omdat je er toch de hele tijd tegen aan kijkt :).

[ Voor 66% gewijzigd door freaky35 op 30-11-2015 17:49 ]