Toon posts:

ff vraagje hulp nodig :)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Okay .. ik heb al tijdje system wat hier onderstaat maar viel me vandaag in eens op dat als ik me pc opstart hij bij de summary (dat lijstje met hoeveel geheugen , op welke mode je hdd staat enzo) onder een regel geeft van no bios update cpu en dan een hele reks cijfers weet iemand wat dit kan zijn>?

alles draait wel als een trein maar bij windows Xp doet me muis het in eens heel slecht heel vreemd allemala :) als iemand iets weet aub ff laten weten

Bijvoorbaat dank

Hades

• -=KGK=-
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 10:46
Beetje duidelijker wat voor soort cijfers zijn het :? . Druk anders ff op Pause/Break dan kun je het scherm stop zetten en de cijfers noteren.

Verwijderd

Topicstarter
okay zal ik ff doen als ik terug ben van me werk ik heb het echt nog nooit gezien gewoon .. en zit toch al tijd achter pc's

• Potatoman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:17

Potatoman

koniwa

Serienummer van je moederbord misschien?

The cyclographing developer

Verwijderd

Topicstarter
Nee nee tis niet me serie nummer hier komt de fout melding die dus onder die summary staat als ik in me bios dit op aan zet Bios update : Aan

dan krijg ik dit dus te zien

Bios:> Bios update data incorrect CPUID = 0000064A Update not loaded

weet iemand wat dit inhoud ? ik heb het dus nog nooit gezien. Hij werkt verder nog wel .. systemeisen staan hier onder.. oh ja zal er wel ff bijzeggen dat er 1 1ghz ff uit was die had ik ff aan iemand geleend. en er zat een cpu terminator op dus dat is het verder niet

Let me know guru's :)

Hades

PS : NEVERMIND :) heb het al gevonden
Ik moest ff nieuwe bios update draaien. Er was iets mis met stepping van me processors vandaar :) nu doet hij het gewoon :)