Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb zelf een pc build met de Sharkoon VG5-W blauw http://tweakers.net/price...sharkoon-vg5-w-blauw.html case, deze case heeft ventilators met lampjes. Deze lampjes vind ik echter niet genoeg en dus ben ik op zoek naar een LED strip om onder in de doos te plaatsen. Ik heb zelf geen soldeerbout, etc. dus het is geen optie om eentje zelf te solderen.

Alvast bedankt,

Daan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:56

TommieW

Numa numa.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenfoolen
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 07-05-2023
Ik ben de laatste tijd wat aan het rond zoeken geweest voor led strips, want mijn case heeft een getint zijpaneel. Vooral de RGB variant staat mij erg aan ;)
Je zou voor een gewone led strip kunnen gaan zoals hierboven. Deze zijn makkelijk te installeren en zijn in verschillende kleuren verkrijgbaar. Let wel op dit is geen RGB
Dan zou je nog voor 60 euro de NZXT hue+ of de NZXT hue voor 35 euro kunnen halen dit is een led controler voor in je pc hier zijn ledstips bij inbegrepen en kan je via software de kleuren en effecten veranderen.
En tot slot zou je nog op ebay of amazon eenRGB led stip met afstandsbediening kunnen halen dan moet je een kastje ergens in je behuizing plaatsen en daar de meegeleverde led strips op aansluiten en vervolgens het hele zooitje met een afstandsbediening besturen. Let wel op bij deze kit moet je wel de voedingkabel aansluiten op een molex verbinding in je case door de stekker er af te knippen en aan dat uiteinden een nieuwe kabel te maken. Of de stroomkabel op een of andere manier je behuizing uitkrijgen en daar in het stopcontact stoppen

[ Voor 11% gewijzigd door coenfoolen op 29-11-2015 13:55 ]

i5 6600k @ 4.6 GHz // WF 980 ti G1 // Asus Z170-A // Enthoo Evolv atx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heel erg bedankt voor de snelle reacties, ik heb geen zin om dingen uit andere landen te bestellen of dingen te solderen. De NZXT hue vind ik veel geld. Zelf zat ik al rond te kijken en kwam ik bij deze, zou ik deze ook simpelweg in mijn case kunen plakken en aansluiten op mijn voeding?

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2015 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 13:39

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Vandeweek een gekocht bij de Kruidvat, in de aanbieding! 12,99 geloof ik, en ben super tevreden!

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Bij iedere bouwmarkt hebben ze ook tal van ledstrips liggen. Goed aan de prijs vind ik zelf, maar als je niet wilt solderen en gewoon kant en klare dingen kopen dan is het nog best een interessante optie.
Pagina: 1