Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!
Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.
Verwijderd
Voor het budget denk ik de beste optie. Veel andere opties heb je niet in die prijsklasse en qua AF in video zullen ze het niet beter doen.
Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.
Anders is die Sony een goede optie inderdaad.
don't mind me
Ik bedoelde niet dat Obiter dictum beter een videocamera kon kopen. Ik vraag me gewoon af waarom een spiegelreflex. Er zijn immers meerdere opties, waaronder een videocamera. Verder zijn er natuurlijk ook nog goede compactcamera's en systeemcamera's.JeroenF schreef op zondag 29 november 2015 @ 15:16:
Inderdaad, waarom een Dslr halen voor video? Koop dan een videocamera..
Anders is die Sony een goede optie inderdaad.
De Sony raad ik niet aan. De Sony A-mount is op sterven na dood. Ik zou er niet in investeren. Heeft de A58 bovendien niet een bajonetaansluiting van kunststof? Daar zou ik nooit voor kiezen.
a58k is een uitstekende optie.
IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Voor wat het filmen betreft; het is inderdaad primair foto's, maar ze zou ook gaan filmen en dan zou ik het jammer vinden als ze (onnodig) een hele trage autofocus zou krijgen. De A58K lijkt zowel hierboven als in enkele reviews die ik kon vinden goed uit de bus te komen, dus ik neig die kant op.
Bedankt voor zover in elk geval!
Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!
[ Voor 20% gewijzigd door sweebee op 01-12-2015 08:59 ]