Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er vooral mee gaan gamen, daarbij natuurlijk wat surfen op het net, en dan nog wat dagelijkse dingen
Wat mag het systeem gaan kosten?
De 2000 is max.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Denk dat 8 gb RAM in het begin genoeg is later altijd bij te prikken. Ik Denk dat ik met een SSD van 500 GB genoeg heb voor WIn en eventueel wat spellen erbij voor het vlugge opstarten. Dan een 3 TB HDD voor het overige genoeg zal zijn. Daarbij heb ik al in het thuisnetwerk een NAS staan van Synology DS415+ Met daarin 4 HDD van ieder 4 GB waarvan er 2 gekoppeld zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Liever Intel inplaats van AMD
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluidsniveau niet te hoog, natuurlijk energie verbruik altijd mooi als het niet te hoog is.
Ga je overklokken?
Niet gelijk maar in de toekomst wel
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen weten of de pc goed is, of er nog wat verandert moet worden, of het beter is een wat zwaardere voeding te pakken of een andere videokaart, de bedoeling is een aantal jaar vooruit te kunnen. I eb de combinatie gemaakt tussen eigen idee en de BBG van tweakers.De prijs van de gebruikte videokaart is 867.80 bij afuture. weet even niet hoe ik de prijs hier onder in het overzicht kan zetten. et totaal is dus momenteel 1839,50 Mijn eerste post.
Ik wil er vooral mee gaan gamen, daarbij natuurlijk wat surfen op het net, en dan nog wat dagelijkse dingen
Wat mag het systeem gaan kosten?
De 2000 is max.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Denk dat 8 gb RAM in het begin genoeg is later altijd bij te prikken. Ik Denk dat ik met een SSD van 500 GB genoeg heb voor WIn en eventueel wat spellen erbij voor het vlugge opstarten. Dan een 3 TB HDD voor het overige genoeg zal zijn. Daarbij heb ik al in het thuisnetwerk een NAS staan van Synology DS415+ Met daarin 4 HDD van ieder 4 GB waarvan er 2 gekoppeld zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Liever Intel inplaats van AMD
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluidsniveau niet te hoog, natuurlijk energie verbruik altijd mooi als het niet te hoog is.
Ga je overklokken?
Niet gelijk maar in de toekomst wel
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen weten of de pc goed is, of er nog wat verandert moet worden, of het beter is een wat zwaardere voeding te pakken of een andere videokaart, de bedoeling is een aantal jaar vooruit te kunnen. I eb de combinatie gemaakt tussen eigen idee en de BBG van tweakers.De prijs van de gebruikte videokaart is 867.80 bij afuture. weet even niet hoe ik de prijs hier onder in het overzicht kan zetten. et totaal is dus momenteel 1839,50 Mijn eerste post.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 264,51 | € 264,51 |
| 1 | Asus Z170 PRO GAMING | € 150,95 | € 150,95 |
| 1 | Asus Republic Of Gamers Matrix GTX 980 Ti | € 0,- | € 0,- |
| 1 | WD Green HDD, 3TB | € 96,95 | € 96,95 |
| 1 | Fractal Design Define R5 Zwart | € 101,95 | € 101,95 |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 39,95 | € 39,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | € 50,95 | € 50,95 |
| 1 | Cooler Master V Series V650 - 80+ Gold | € 105,95 | € 105,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 160,49 | € 160,49 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 971,70 | |