Toon posts:

Meer mogelijkheden quote notificaties.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sinds ik HK-XS heb heb ik mijn quote notificaties uitgezet. Sommige topics gaan daar zo hard en er wordt zoveel gequote dat anders de notificatie balk helemaal ontploft en ik er toch niet meer doorheen zal gaan.

Maar ik zou het wel erg prettig vinden om quote notificaties te krijgen voor sub fora als aankoopadvies, mobile enzovoorts. Helaas zijn er momenteel voor zover ik weet maar twee opties: aan of uit.

Is het misschien een idee dat je per sub fora of zelfs maar per categorie (liever per sub fora uiteraard. :P) te kiezen of je quote notificaties wil krijgen of niet?

Ik heb geen idee of dit technisch mogelijk Is, ik gooi mijn idee ook maar in de groep. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:15

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Je moet wel rekening houden waar de quote staat en waar deze vandaan komt. Zo kan een quote uit aankoopadvies bijvoorbeeld in de HK gezet worden. Moet je dan een notificatie krijgen omdat je oorspronkelijke bericht uit een xAA komt, of niet omdat de quote in de HK staat?

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hero of Time schreef op zondag 29 november 2015 @ 19:37:
Je moet wel rekening houden waar de quote staat en waar deze vandaan komt. Zo kan een quote uit aankoopadvies bijvoorbeeld in de HK gezet worden. Moet je dan een notificatie krijgen omdat je oorspronkelijke bericht uit een xAA komt, of niet omdat de quote in de HK staat?
Goede vraag. :Y bij de HK lijkt het antwoord mij vrij duidelijk gezien de gemiddelde reacties daar. ;) maar bij andere subfora wordt het een ander verhaal (van MAA naar mobile of iets dergelijks.)

Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. :$ ook een optie daarvoor zal al helemaal teveel gevraagd zijn lijkt mij. :P

Ik denk dat het beste daarin zou zijn eerst eens weten of er überhaupt mogelijkheden in zijn. Als dat antwoord al nee Is want technisch niet mogelijk hoeft er ook niet over nagedacht te worden. :)